avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 183 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Am furat din vestiar, de la mai mulți colegi, o sumă ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Am furat din vestiar, de la mai mulți colegi, o sumă de bani mult mai mică decât spune managerul. Ce mi se poate întâmpla dacă nu reușesc să restitui cât zice el?

Buna ziua , am intampinat si eu o problema pe care mi-o asum si recunosc ce am facut . Intr-o seara ( mai mult dimineata , in jur pe la 4 dimineata ) , am furat din cateva ghiozdane anumite sume de banii ( suma totala de 600 ron , ideea este ca eu am furat de la personalul clubului , aveam acces in vestiarul lor deoarece eu lucrez ca si ospatar iar patronul restaurantului si a clubul este la comun. Bausem destul de mult in seara aia ( nu vreau sa dau vina pe alcool , desi nu eram foarte constient ) . Deci , am furat din aproximativ 5/6 ghiozdane suma de 600 ron , a doua zi am fost sunat de Managerul restaurantului , mi-a spus ca au vazut tot ce am facut si sa dau totii banii inapoi si nu o sa depuna plangere la politie , am fost de acord doar ca aici a intervenit o surpriza , el sustinand ca suma furata este de 4000 ron , iar dupa cateva discutii a spus ca e 3000 ron , am incercat sa fac rost de aceasta suma dar nu am reusit . Tin sa precizez ca eu lucram de aproximativ doua luni in acel restaurant fara carte de munca , as dori sa stiu la ce riscuri sunt dispus , se poate pune in calcul si condamnarea cu executare ? . Nu am avut nici un fel de antecedent inainte , cazierul imi este curat , va multumesc !
Ultima modificare: Miercuri, 28 Noiembrie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: CrisB , utilizator 11:21, 30 Noiembrie 2018
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Ar fi indicat sa va intelegeti amiabil, fapta de furt exista, chiar daca ati furat 600 lei, chiar daca ati furat 3000 lei.