avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 758 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Am nevoie de un temei legal pentru contestarea unui ...
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Am nevoie de un temei legal pentru contestarea unui examen de corigenta, sustinut la liceul cu care am avut un litigiu

Sunt mama unui elev ce a avut un litigiu cu liceul, la care a fost elev in cls 11, in anul scolar 2016-2017.
Am nevoie urgent de un raspuns, sfat in problema urmatoare, pentru a putea incepe procedurile legale, si cumva a putea trece in clasa 12 si a-si putea incheia studiile...
Pe ce cale legala, in baza carui temei legal se poate obtine o reevaluare a lucrarii examenului de corigenta la limba romana, sustinut in urma unui proces cu scoala si care a fost fixat de catre Inspectoratul scolar, exact la aceeasi scoala cu litigiul si in prezenta unei comisii formata din aceeasi persoane implicate in proces (profesoara de clasa, alt profesor de specialitate al scolii si directorul adjuct, care a fost presedintele comisiei).
Faptele petrecute au fost urmtoarele:
- ca in anul scolar 2016-2017, fiului meu, elev in cls. a XI-a la Colegiul X, i s-a incheiat in mod abuziv, la purtare nota 2 (doi). Cum pe primul semestru a avut media 9 (noua), pentru absente nemotivate, media anuala la purtare a fost 5.50, fiind declarat repetent fara drept de reinscriere in colegiu, deoarece in anul 2017-2018 nu exista filiera vocational – Profil sportiv, specializarea baschet la cls. a XI-a.