avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 750 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reclamatie inpectorat epidemie scarlatina
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reclamatie inpectorat epidemie scarlatina

Buna ziua!
Sunt mamica unui elev in cls 1 in scoala Pantelimon, Ilfov. In cursul anului scolar 2018-2019, au fost, cel putin din ce stiu parintii, doua epidemii: una de paduchi si una de scarlatina. In cazul celei de paduchi a fost haos general, reclamatii DSP, si-au aruncat responsabilitatea de la unii la altii. In cazul epidemiei de scarlatina, numai in clasa baiatului meu au fost cel putin 6-7 cazuri de scarlatina. Problema este cum s-a gestionarea situatiei de catre directiune. Copiii au mers in continuare la scoala pana la venirea rezultatelor la exudat. Intre timp a fost o contaminare generala pana la pozitivarea unora dintre colegi. Baiatului meu i-a iesit exudatul negativ, dar a fost contaminat de colegii care au venit la scoala pana la rezultatul exudatului pozitiv, drept urmare, la o saptamana copilul meu a facut scarlatina. Am fost si la spital, la urgenta, s-a confirmat streptococul. Copilul meu este la al doilea tratament de streptococ hemolitic. Copiii intra in scoala fara rezultatul negativ, doar un tratament. Pana in prezent nu s-a facut nicio dezinfectie si deinsectie in scoala. As dori sa stiu cum sa procedez sa pot sa imi apar copilul de acest sistem bolnav la nivel de scoala? Directiunea nu doreste sa comunice cu parintii, este acoperita cu hartii, si cam atat. Realitatea este dureroasa pentru copii. Eu am dovezi in legatura cu contaminarea copilului meu dupa recoltarea exudatului. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns: Mihaela Agh , utilizator 08:58, 21 Ianuarie 2019
Sesizati MS, DJSP si Inspectoratul scolar, in scris, cu nr. de inregistrare/ data. Sesizarea poate fi semnata de mai multi parinti.