avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 720 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Informație detașare rezident
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Informație detașare rezident

Buna ziua.
Sunt medic rezident anul 1 la Timișoara.
Locuiesc în Iași si am cerut sa fiu detasata la un spital în centrul Universitar Iași.
Motivele pentru detasare sunt:
-domiciliu stabil în Iași și proprietar a unui imobil
-master la zi în centrul din iasi
-acceptul de primire în centrul universitar iasi
-contract de munca part time
Coordonatorul nu îmi da acceptul de detașare, cu toate ca exista legislația de liberă circulație a persoanelor conform reglementarilor Constituției României și legislației Uniunii Europene. Ce as putea face juridic vorbind? Va mulțumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:01, 21 Februarie 2019
Nimic , intrucat nu puteti impune angajatorului sa va detaseze ... etaşarea este actul prin care se dispune schimbarea temporară a locului de muncă, din dispoziţia angajatorului, la un alt angajator, în scopul executării unor lucrări în interesul acestuia.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ordin ministerul sanatatii-buna ziua, stie cineva de un ordin al ministerului sanatatii ... logofatu logofatu Buna ziua, stie cineva de un ordin al ministerului sanatatii prin care se interzic transferurile de pe o sectie pe alta intr-un spital si se accepta doar ... (vezi toată discuția)
Delegare si detasare angajati in strainatate roxyalexandru roxyalexandru Buna ziua! As dori sa ma lamureasca cineva care este diferenta dintre detasare si delegare? care este limita dintre cele doua cand discutam despre ... (vezi toată discuția)