avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 667 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Frauda bancara
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Frauda bancara

In luna Noiembrie 2018 am primit un sms prin care se transmitea un cod pentru avizarea unei tranzactii de X $ din cardul de credit pentru cumparaturi la BRD. Cardul fiind in Lei, eu neavand de a face niciodata cu valuta in dolari in BRD am sunat imediat la banca centrala si am cerut blocarea oricarei tranzactii. In acea zi am avut 2 convorbiri telefonice, inregistrate conform cutumei, cu banca, prin care explicam ca nu am solicitat eu ca titular de cont acea tranzactie. Mi s-a transmis ca se vede ca nu e tranzactia mea si ca mi-au blocat cardurile, urmand sa primesc altele, ceea ce s-a si intamplat. Am fost a doua zi la sucursala de care apartin, deoarece povestea s-a intamplat dupa ora 16, am explicat si acolo, dar mi-au zis ca vorbind cu centrala nu e problema lor. Au fost 2 tranzactii din cardul respectiv la interval de 2 ore, care au stat in sume blocate 3 zile. M-am dus din nou la sucursala si am nimerit o fetiscana mai priceputa care mi-a dat 2 formulare de refuz la plata pentru cele 2 tranzactii, le-am completat si le-a transmis imediat la centrala sumele fiind in cont blocate. Nu am mai folosit internet banking la sfatul ei si cand am revenit urmatoarea zi la sucursala mi-a spus ca banii au fost luati de o firma junior.com si voi primi un raspuns in 30 de zile. Raspunsul l-am primit acum dupa 3 luni fiind informata ca banca nu a putut face nimic si sunt la biroul de credite pentru neonorarea ratelor la sumele respective. Poate cineva sa-mi explice cum de o banca nu poate asigura securitatea informatica a clientilor? Cum de la atatea solicitari, explicatii ca este o excrocherie, banca nu are o minte luminata ca sa faca ceva in sistemul informatic sa nu plece banii, mai ales ca au stat la sume blocate 3 zile? Acum eu ce sa fac? Nu sunt de acord sa platesc ceva ce nu am folosit, mai ales ca le-am sesizat frauda in termenul cel mai scurt posibil, adica la 5 minute de la primirea smsului pe care nu l-am folosit.
Cel mai recent răspuns: mascool , utilizator 16:02, 2 Februarie 2021
Bună ziua! Cum s-a finalizat speta? In această situație mă aflu acum. Mulțumesc pentru răspuns!

sabrinapop a scris:

In luna Noiembrie 2018 am primit un sms prin care se transmitea un cod pentru avizarea unei tranzactii de X $ din cardul de credit pentru cumparaturi la BRD. Cardul fiind in Lei, eu neavand de a face niciodata cu valuta in dolari in BRD am sunat imediat la banca centrala si am cerut blocarea oricarei tranzactii. In acea zi am avut 2 convorbiri telefonice, inregistrate conform cutumei, cu banca, prin care explicam ca nu am solicitat eu ca titular de cont acea tranzactie. Mi s-a transmis ca se vede ca nu e tranzactia mea si ca mi-au blocat cardurile, urmand sa primesc altele, ceea ce s-a si intamplat. Am fost a doua zi la sucursala de care apartin, deoarece povestea s-a intamplat dupa ora 16, am explicat si acolo, dar mi-au zis ca vorbind cu centrala nu e problema lor. Au fost 2 tranzactii din cardul respectiv la interval de 2 ore, care au stat in sume blocate 3 zile. M-am dus din nou la sucursala si am nimerit o fetiscana mai priceputa care mi-a dat 2 formulare de refuz la plata pentru cele 2 tranzactii, le-am completat si le-a transmis imediat la centrala sumele fiind in cont blocate. Nu am mai folosit internet banking la sfatul ei si cand am revenit urmatoarea zi la sucursala mi-a spus ca banii au fost luati de o firma junior.com si voi primi un raspuns in 30 de zile. Raspunsul l-am primit acum dupa 3 luni fiind informata ca banca nu a putut face nimic si sunt la biroul de credite pentru neonorarea ratelor la sumele respective. Poate cineva sa-mi explice cum de o banca nu poate asigura securitatea informatica a clientilor? Cum de la atatea solicitari, explicatii ca este o excrocherie, banca nu are o minte luminata ca sa faca ceva in sistemul informatic sa nu plece banii, mai ales ca au stat la sume blocate 3 zile? Acum eu ce sa fac? Nu sunt de acord sa platesc ceva ce nu am folosit, mai ales ca le-am sesizat frauda in termenul cel mai scurt posibil, adica la 5 minute de la primirea smsului pe care nu l-am folosit.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema inchidere cont markyballer markyballer Buna ziua, Am fost astazi la sucursala BRD de la Unirii pentru a inchide contul si mare mi-a fost surprinderea cand am aflat ca figurez cu minus 87 RON. ... (vezi toată discuția)
Blocare bani pe cont din eroare de soft. zolisoft2014 zolisoft2014 Buna tuturor. Am initiat o plata online la o factura printr-un procesator de plati (energie electrica). Rezultat: tranzactie esuata, procesatorul ofera ... (vezi toată discuția)
Fraudare card debit DenisaEnache89 DenisaEnache89 Buna ziua Va solicit ajutorul in solutionarea unei probleme. Incepand cu vineri, 8 ianuarie, ora 18:00 s-au efectuat plati la POS in Los Angeles din contul ... (vezi toată discuția)