Intampin urmatoarea situatie. Factura ENEL din luna februarie 2019 a fost emisa eronat. Ca si fapt cunoscut de toata lumea factura cuprinde un index vechi si un index nou. Indexul vechi trebuia sa fie din data de 15.01.2019 si indexul nou din 16.02.2019. Problema a aparut in momentul in care suma de plata a fost una mare si pe factura a fost observata eroarea. Indexul vechi avea valoarea din data de 16.08.2018 iar indexul nou din data de 15.02.2019 cu consumul aferent a jumatate de an.
A fost efectuata o sesizare telefonica la care a fost oferit un numar de inregistrare si telefonic a fost specificat faptul ca situatia va fi remediata prin emiterea altei facturi de reglare. In mail se specifica insa ca timpul de raspuns aferent unei astfel de sesizari este intre 5 si 30 de zile. Pentru ca utilizatorul serviciului este de buna credinta a efectuat o plata care acopera de obicei valoarea lunara. Intre timp insa a fost emisa urmatoarea factura pe intervalul 16.02 - 15.03 care contine valoarea totala din factura anterioara fara a fi inregistrata plata.
Aceasta eroare din ce am mai intrebat in stanga si in dreapta a aparut la mai multi utilizatori ai serviciilor.
Am incercat sa discut din nou cu consultantii ENEL care in continuare taraganeaza raspunsul si recunoasterea erorii.
Va rog sa ma sfatuiti ce pot face in aceasta privinta astfel incat situatia sa fie remediata fara sa intru in incidenta penalizarilor sau a deconectarii serviciilor si in acelasi timp ENEL sa recunoasca aceasta eroare oficial astfel incat toata lumea sa verifice atent facturile.
Va multumesc!