avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 145 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Facultate neacrediata
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Facultate neacrediata

Buna seara! sunt studenta in anul 3 la o facultate neacrediata si urmeaza sa imi sustin lucrarea de licenta in fata unei comisii de la Pitesti.
Intrebarea mea este: ma pot inscrie la master ? cei de la pitesti imi vor elibera un act , o diploma cu care ma voi putea inscrie la alta facultate pentru master? Multumesc
Cel mai recent răspuns: Boeriu Catalin , Consultant asigurari 10:32, 8 Mai 2019
ce fel de comisie?
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Puteti sa va inscrieti la master numai daca acea comisie este de la o Facultate acreditata.
Nu ii nevoie de nici un contract de parteneriat intre facultăți?
Nu conteaza ca facultatea (programul de studii) nu este acreditat, ceea ce conteaza insa, este ca examenul de licenta sa se sustina la o facultate acreditata. Pentru aceasta trebuie sa faceti 2 cereri una catre facultatea la care ati studiat (de a va permite inscrierea la ex. de licenta la facultatea X) iar cealalta la facultatea acreditata (de a va permite inscrierea). Amandoua cererile au caracter formal. Multa bafta!
Ultima modificare: Miercuri, 8 Mai 2019
Boeriu Catalin, Consultant asigurari

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Drept de somaj - student care a terminat studiile dar nu a sustinut examenul de licenta anca1988 anca1988 Am terminat cursurile facultatii de Geografie din cadrul Univ. din Buc in septembrie 2010, dar examenul de licenta il sustin abia in februarie 2011. Din cauza ... (vezi toată discuția)
Eliberare diploma de licenta de la universitatea spiru haret Nimi Nimi Buna ziua, Sunt absolvent al Facultatii de Drept si Administratie Publica din Bucuresti,specializarea Drept,din cadrul Universitatii Spiru Haret,durata ... (vezi toată discuția)