Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
FIRMA DE CONSTRUCTII FARA ACTIVITATE, CU PERSONALUL IN SOMAJ.
VREAU SA INTRERUP ACTIVITATEA, AM INCEPUT CU REGISTRUL COMERTULUI, DAR MAI AM DE INCASAT BANI PE LUCRARI EXECUTATE ANUL 2008 LA O SCOALA (PRIMARIE DIN DB.).
DEASEMENEA AM DATORII LA TERTI SI NUMAI PENALIZARI LA STAT
(INRARZIERE PLATA TVA) PE VALOAREA FACTURATA SI NE ACHITATA A
LUCRARILOR EXECUTATE.
SE POATE INTRERUPE??
In primul rand regula de baza a acestui forum este ca toti utilizatorii sa nu foloseasca majuscule...si asta pentru a intelege mult mai bine problema expusa.
Ce intelegem prin :"FIRMA DE CONSTRUCTII FARA ACTIVITATE, CU PERSONALUL IN SOMAJ"?
Sper ca nu este vorba de somaj tehnic.....
Care este stadiul la care va aflati cu privire la suspendare?....
suspendarea se face la Registrul Comertului , urmand ca sa mergeti la Administratia Financiara a sectorului de care apartineti.
Scuze pt. majuscule.
Daca firma nu are activitate, are bani de luat de la stat, si datorii la terti si la stat, de unde sa platesc somaj tehnic ? Credeam ca se intelege ca a fost intrerupt contractul de munca si muncitori au depus actele pt. somaj.
Am demarat actiunea la Registru, si vreau sa stiu daca ocontinui sau nu.
Ma intereseaza reglementarea oficiala care spune ce vrea Administratia Financiara,
presupunand ca Registrul da acceptul.
Declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat,timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.