avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 454 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Responsabil mediu
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Responsabil mediu

Buna ziua,

Am terminat master "Gestiunea mediului si resurselor naturale"
Ca sa lucrez ca si cadru intern ca responsabil mediu, mai am nevoie de cursuri pe domeniu (ex: gestionarea deseurilor"?
Eventual, daca sunt cursuri post universitare pe domeniu pe care mi le puteti recomanda
Eu vreau sa fac Mediu - SSM - PSI - ce imi recomandati?

*nu am gasit forum pe tema "protectia mediului"

Multumesc, o zi frumoasa!
Adrian
Cel mai recent răspuns: costy0866 , utilizator 12:11, 4 Iunie 2019
Trebuie sa faceti cursuri pe fiecare domeniu in parte, in functie de responsabilitatiole pe care le veti avea prin fisa de post anexa la contractul individual de munca, pentru fiecare aspect pe care il mentionati mediu/ ssm/ psi-su.
Despre gestionarea deseurilor gasiti informatii utile aici: www.avocatnet.ro/articol_460...
Ok, sa inteleg ca pe langa masterul de mediu pe care il am sunt obligat sa detin si alte cursuri pe domeniu?
Din ce stiu masterul pe mediu imi confera posibilitatea de a activa pe domeniu.
Ce pot sa fac punctual mai exact pe mediu cu acest master iar in afara de cursul de "gestionarea deseurilor", ce alte cursuri sunt mandatory sau ce cursuri recomandati pentru cineva care are master?

Multumesc
Ultima modificare: Joi, 30 Mai 2019
Adrian Blanaru, utilizator
Trebuie sa studiati in amanuntime legea mediului. O gasiti pe internet. OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului.
Daca aveti masterat in domeniul deseurilor nu mai este nevoie de alt curs daca veti presta activitate numai in acest domeniu.