Locuiesc in Bucuresti sectorul 3 si de mai bine de 1 luna apa calda de la robinet lipseste aproape cu desavarsire. Sunt zile in apa este cu adevarat calda cateva ore pe la orele pranzului, in rest doar "ca la soare" insuficient pentru a face o baie. In urma unei discutii telefonice, mi s-a spus ca sunt in proces de revizie si ca problema va fi remediata in jurul datei de 5-6 iunie (data convorbirii fiind pe la inceputul spre jumatatea lunii mai). Suntem la jumatatea lunii iunie iar problema persista. Pe langa faptul ca nu am apa calda, apa rece care curge pe robinetul de apa calda, cred ca este contorizata ca apa calda si eu o platesc ca atare. Exsita o baza prin care pot actiona RADETUL in instanta ca persoane fizica si care ar fi demersul?
Sfatul meu este sa cereți mai întâi contractul cu RADET de la asociația de proprietari ca sa vedeti ce scrie in contract.
Este posibil ca asociația sa nu va dea contractul...
Sfatul meu este sa cereți mai întâi contractul cu RADET de la asociația de proprietari ca sa vedeti ce scrie in contract.
Este posibil ca asociația sa nu va dea contractul...
Datorie radet
vasilemb
Buna ziua,
Sunt proprietar intr-un bloc unde nu exista inca o Asociatie de Proprietari, iar contractul cu RADET este incheiat pe numele unui locatar.
Recent ... (vezi toată discuția)