avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1680 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Cum se calculează pensia alimentară dacă părintele ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Cum se calculează pensia alimentară dacă părintele e în concediu medical?

Bună ziua! Sunt în proces de micșorare pensie alimentară și din luna mai al acestui an sunt în concediu medical cu ruptură de picior. Nu primesc îndemnizație CM fiindcă nu am 6 luni de cotizare. Pentru luniile în care sunt în CM și nu am venituri cum se procedează? Nu va trebui să plătesc sau va trebui să plătesc mai puțin? Ce acte trebuie depuse la dosar?
Voi fi în Cm 4-5 luni.
Cel mai recent răspuns: Ionut.ion , utilizator 17:28, 20 Iunie 2019
Buna ziua,
Cum ati suferit aceasta ruptura, va aflati in timpul programului de lucru?
Intreb pentru ca in caz de accident de munca nu trebuie sai ai avele 6 luni de cotizare...pentru a primi indemnizatia...
Ultima modificare: Joi, 20 Iunie 2019
Ionut.ion, utilizator
când se schimba imprejurarile dvs trebia sa cereti modificarea pensiei de intretinere nu se modifica automat.

Deci cat sunteti in medical, puteti sa fiti si somer platiti cat s a stabilit in ultima sentinta.
Cat aveti pensie acum?
La fotbal am suferit ruptura.
Banuiesc ca in parc...nu a fost vorba de o competitie organizata de angajator, nu?
Ultima modificare: Joi, 20 Iunie 2019
Ionut.ion, utilizator
Nu. Era în timpul liber cu echipa de fotbal a firmei.

Alte discuții în legătură

Adeverinta de asigurat-accident de munca elisabeta05 elisabeta05 Cine imi elibereaza adeverinta ,de asigurat daca dosarul cu concedii medicale cu cod 03 se afla la casa de pensii.Imi trebuie foarte urgent,CAS ma trimite la ... (vezi toată discuția)