avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1527 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Cum se calculează pensia alimentară dacă părintele ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Cum se calculează pensia alimentară dacă părintele e în concediu medical?

Bună ziua! Sunt în proces de micșorare pensie alimentară și din luna mai al acestui an sunt în concediu medical cu ruptură de picior. Nu primesc îndemnizație CM fiindcă nu am 6 luni de cotizare. Pentru luniile în care sunt în CM și nu am venituri cum se procedează? Nu va trebui să plătesc sau va trebui să plătesc mai puțin? Ce acte trebuie depuse la dosar?
Voi fi în Cm 4-5 luni.
Cel mai recent răspuns: Ionut.ion , utilizator 17:28, 20 Iunie 2019
Păi de anul trecut din septembrie este în micșorare. Plăteam înainte 250€ fiind lucrat în străinătate, dar în țară în mod normal am 400€ salariu. Încă nu s-a decis cât trebuie să-i dau, doar în octombrie va fi următoarea înfățișare.
Ultima modificare: Joi, 20 Iunie 2019
alex1234alex, utilizator

Ionut.ion

Va trebui să plătesc pensie alimentară cât se calculează pe minimul de economie chiar dacă nu am venituri? Soția mea are venituri cât stau eu acasă, dar ea nu îmi va da bani pentru copil nici dacă o rog în genunchi, pentru că ea se ocupă de chirie și cheltuieli.
Ultima modificare: Joi, 20 Iunie 2019
alex1234alex, utilizator
Nu cunosc raspunsul si de aceea nu am mai raspuns...
Dar, din ce cunosc...o hotărâre judecătorească ramane valabilă până se modifica...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Adeverinta de asigurat-accident de munca elisabeta05 elisabeta05 Cine imi elibereaza adeverinta ,de asigurat daca dosarul cu concedii medicale cu cod 03 se afla la casa de pensii.Imi trebuie foarte urgent,CAS ma trimite la ... (vezi toată discuția)