Buna ziua,
Asoc de care apartin a stabilit un cuantum lunar de fond reparatii de 200 roni. Nu stiu acum exact care este perioada ptare se percepe. Deja este de vreo 3 luni
Intrebari:
1. Situatia financiara actuala nu imi permite sa dau toti acesti bani in fiecare luna. Platesc insa contributiile de intretinere la zi, nu am restante, si mai dau ceva in plus din acest fond. In acest caz, admin ma poate obliga in vreun fel s ii platesc intr-un anumit termen? daca da, care este termenul?
2. Imi poate refuza orice incasare pe motiv ca nu platesc tot fondul? Daca nu, ce lege am la baza?
3. NU a emis chitanta separata pt suma corespunzatoare fondului asa cum zice legea. A scris pe chitanta cu cotele de intretinre. Este ok asa? II pot solicita in mod expres chitanta separata?
4. Exista o ordine in care trebuie platite aceste sume? De ex, neavand restante / penalitati, nu pot plati cotele curente daca nu platesc tot fondul?
Multumesc mult.
Vazusem articolul ref la chitanta separata
Mie mi se pare ca vor sa stranga o suma mare intr-un timp scurt pt niste reparatii amanate.
Ca sa ma incadrez in art.77 trebuie sa stiu termenul scadent pt plata. de la ala calculez 30 zile.
ORi, la fondul de reparatii, care este termenul scadent? Acelasi ca la listele de intretinere?
Insa undeva trebuie sa apara aceasta decizie "sociatia de proprietari poate stabili un sistem propriu de penalitati". Unde?
Intr-un PV al unei adunari, nu?
Daca nu e?
latka
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
In principiu suma lunara pe care o aveți de plata pentru fondul de reparații trebuie sa apară în aceeași lista afișată lunar, cu toate cheltuielile, bineînțeles și cea de întreținere. Scadenta, deci, e la fel.
Decizia în care apare stabilirea fondului anual de reparații o puteți obține la cerere, în copie.
In ceea ce privește penalitățile, poate sa fie sau nu, se merge de multe ori la maximul prevazut de lege la art. 77.