Buna ziua! Ma confrunt cu o situatie deranjanta si va rog sa imi oferiti o sfatuire. Pe data de 5oct m-am prezentat la agentia unei banci Raiffeisen pentru a deschide un cont unde sa imi fie livrat salariul. Pana la aceasta data nu am mai avut deschis niciun cont la nicio alta banca. Dupa ce am semnat toate actele mi-au spus ca in termen de 3-5 zile voi fi notificata sa vin pentru ridicarea cardului. Au trecut aproape doua saptamani (nici pe departe 3-5 zile), am fost chemata sa ridic cardul, dar dupa ce l-am luat, cand am ajuns acasa am constatat ca nu este cardul meu. In aceeasi perioada, o persoana cu acelasi nume si-a deschis acelasi tip de cont, iar cardul meu i-a oferit ei si cardul ei mie. In esenta, nu ar fi o problema atat de mare ca s-a facut o incalceala, dar in plicul cu cardul erau incluse inclusiv datele mele personale (CNP, adresa, nr. de telefon, e-mail). Nu sunt deloc de acord cu ideea ca datele mele sa ajunga la diverse persoane fara acordul meu. Nu afirm ca cealalta persoana este rau voitoare, dar niciodata nu se poate sti. Cu atat mai mult cu cat desi a ridicat cardul inaintea mea, si in mod cert a constatat ca nu ii apartine nu a anuntat banca. Ce ma sfatuiti sa fac mai departe? Momentan am fost la banca si am depus o reclamatie in condica. Sa ii reclam si la Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal? Sau daca nu aici, unde anume? Se pot cere despagubiri in asemenea situatii, luand in calcul timpul, banii si energia pierduta din cauza lipsei de profesionalism de care au dat dovada? Va multumesc pentru eventualele raspunsuri! O duminica linistita!