avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 891 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Firma in Estonia si angajat in Romania
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Firma in Estonia si angajat in Romania

Buna. As dori sa stiu daca am o firma in Estonia cu activitate de Software Development, pot sa fiu un simplu angajat la firmele din Romania ca muncitor necalificat?
Este legal? Tinand cont ca taxele firmei din Estonia le platesc acolo, iar tot ce obtin in Romania din muncitor necalificat le platesc aici.
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Iulian279 , utilizator 17:41, 22 Noiembrie 2019
ce legatura e intre firma din Estonia si cea din Romania?
In Romania nu am firma. Aici lucrez ca muncitor necalificat in automotive.
In Romania am statut de persoana fizica iar in Estonia persoana juridica.
Vreau sa stiu daca e legal si daca va trebuii sa anunt multinationala unde lucrez, (atunci cand firma va fi gata) ca detin o companie in strainatate? Pot sa fiu un mic patron in strainatate iar in Romania un mare sclav la multinationale ca muncitor necalificat?(Nu de alta dar vreau sa gasesc o viitoare sotie care sa ma placa pe mine si nu banii si pozitia mea sociala)
Multumesc.
Nu este o prevedere in legislatia romaneasca care sa interzica situatia pe care o descrieti. Totul este ca dvs. sa faceti fata la cele 2 activitati, in paralel.
Multumesc enorm de mult pentru raspuns. O seara cat mai placuta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Firma web dev Doger Doger Buna ziua. Doresc sa deschid o firma cu 2 patroni si fara angajati prin care sa gestionez contracte cu alte firme pentru servicii de web development si ... (vezi toată discuția)