avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 253 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Executare gresita
Discuție deschisă în Executare silită

Executare gresita

Buna ziua, sunt studenta la master anul 1. Am primit pensie alimentara pe tot parcursul studilor de la tata, dar in timpul facultatii nu cat ar fi trebuit.
Am fost la executor pentru a o primi direct de la angajat cu proprire. Am mentionat ca in viitor o vreau cu proprire ci nu din urma. Doamnele de la biroul executor au inteles fix pe dos, ele au inteles ca eu vreau sa recuperez din urma, precum ca nu as fi primit. Dosarul deja este deschis la tribunal dar nu cum trebuie. Cum poate fi remediata aceasta problema ?
Cel mai recent răspuns: Dapix , utilizator 20:06, 4 Decembrie 2019
Buna ziua,

Trebuie sa introduceti o actiune in instanta pentru o obtine o hotarare judecatoreasca prin care instanta sa-l oblige pe tatal dumneavoastra la plata pensiei de intretinere, in continuare pe parcursul desfasurarii cursurilor de masterat. Subzista aceasta obligatie pana la implinirea de catre dumneavoastra a varstei de 26 de ani.

Pentru sumele restante, aferenta sumelor datorate pentru perioada facultatii, da, se merge direct in executare silita, fiindca aveti deja hotararea prin care tatal dumnevoastra a fost obligat la plata pensiei de intretinere.
Nu cred ca ati inteles intrebarea..

Cabinet de Avocat - Oancea Jasmine a scris:

Buna ziua,

Trebuie sa introduceti o actiune in instanta pentru o obtine o hotarare judecatoreasca prin care instanta sa-l oblige pe tatal dumneavoastra la plata pensiei de intretinere, in continuare pe parcursul desfasurarii cursurilor de masterat. Subzista aceasta obligatie pana la implinirea de catre dumneavoastra a varstei de 26 de ani.