avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 650 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Recuperare bani pe un colet comandat on line.
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Recuperare bani pe un colet comandat on line.

Bună ziua! Am si eu urmatoarea speță. In data de 21.11.2019 am primit un colet , o pompa de compresor, comandat de mine la firma XTRA SHOP. Coletul a fost livrat prin firma DPD. In data livrarii am fost contactata de curier care m-a informat că din colet s-a scurs un lichid, respectiv uleiul. In acel moment am refuzat coletul si am luat legatura telefonic cu un reprezentant al firmei XTRA SHOP caruia i-am relatat spusele curierului. Acesta mi-a sugerat sa ridic totusi coletul, scurgerea uleiului putand fi datorata pierderii pe la joja pompei din cauza transportului in pozitie necorespunzatoare, ceea ce nu ar fi afectat capacitatea de functionare a pompei. Am sunat din nou curierul si i-am spus ca accept coletul. Acesta mi l-a livrat, cutia fiind intradevar murdara de ulei si nimeni, nici curierul si nici reprezentantul de la XTRA SHOP nu mi-au spus că ar trebui intocmit vreun document cu privire la stadiul coletului primit.
In data de 22.11.2019 cand am deschis coletul, am constatat ca pompa era sparta si am intocmit un formular de returnare catre XTRA SHOP. Cand am luat din nou legatura cu reprezentantul firmei XTRA SHOP acesta nu vrea sa-mi primeasca retur coletul pe motiv ca nu am intocmit cu curierul la momentul livrarii un document constatator despre starea coletului livrat.
Am luat legatura cu cei de la DPD si mi-au spus ca in sistemul lor exista un cod de deteriorat pt acest AWB. Am transmis un e-mail acestora pt a-mi elibera dovada din sistem a AWB-ului cu cod deteriorat si i-am contactat telefonic de nenumarate ori ,dar inca nu am primit un raspuns. In paralel cu demersurile mele, am mai vorbit telefonic cu firma XTRA SHOP care sustine ca si ei au facut demersuri catre DPD in vederea rezolvarii situatiei, si ca au deschis un dosar de dauna la DPD, dar mie nu mi-au trimis nici o dovada în acest sens cu toate ca le-am cerut in scris prin email nr dosarului de dauna in momentul in care acestia mi-au spus ca l-au deschis. Mentionez ca nu am avut optiunea de deschidere a coletului la primire. Vazand ca nu se rezolva situația am facut o sesizare scrisa si la Protectia consumatorului de la care inca mai astept raspuns.
Parerea mea este ca cei de la XTRA SHOP ar trebui sa-mi returneze contravaloarea coletului, dupa care sa se descurce cu cei de la DPD. Repet eu i-am anuntat de starea coletului inainte de a-l ridica de la curier, deci erau instiintati ca produsul ar putea avea probleme.
Rugămintea mea este daca se poate sa-mi spuneti ce demersuri as mai putea intreprinde pt a rezolva problema si daca îmi mai pot recupera banii
Va multumesc.
Ultima modificare: Sâmbătă, 7 Decembrie 2019
anabobyuta, utilizator
Cel mai recent răspuns: anabobyuta , utilizator 22:07, 11 Decembrie 2019
Va rog, chiar nu poate nimeni să ma ajute cu un sfat?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Colet deteriorat fan courier Neuronus Neuronus Buna ziua Am primit si eu ieri un colet (bicicleta) si am ramas socat de modul cum a fost transportata ,era singurul colet ramas in masina aruncat pe ... (vezi toată discuția)
Comanda emag achitata online ancabotan ancabotan Am comandat un produs in valoare de 800 de lei, achitat online, de pe eMAG, vandut de un seller(magazin) international. Am plasat comanda in data de ... (vezi toată discuția)
Putina indrumare. service esuat Tyto Tyto Buna ziua, Am nevoie de putina indrumare. Am trimis pentru service 2 controllere HTC VIVE PRO ,( in garantie) echipament VR, la firma de la care le-am ... (vezi toată discuția)