Bună ziua! Am si eu urmatoarea speță. In data de 21.11.2019 am primit un colet , o pompa de compresor, comandat de mine la firma XTRA SHOP. Coletul a fost livrat prin firma DPD. In data livrarii am fost contactata de curier care m-a informat că din colet s-a scurs un lichid, respectiv uleiul. In acel moment am refuzat coletul si am luat legatura telefonic cu un reprezentant al firmei XTRA SHOP caruia i-am relatat spusele curierului. Acesta mi-a sugerat sa ridic totusi coletul, scurgerea uleiului putand fi datorata pierderii pe la joja pompei din cauza transportului in pozitie necorespunzatoare, ceea ce nu ar fi afectat capacitatea de functionare a pompei. Am sunat din nou curierul si i-am spus ca accept coletul. Acesta mi l-a livrat, cutia fiind intradevar murdara de ulei si nimeni, nici curierul si nici reprezentantul de la XTRA SHOP nu mi-au spus că ar trebui intocmit vreun document cu privire la stadiul coletului primit.
In data de 22.11.2019 cand am deschis coletul, am constatat ca pompa era sparta si am intocmit un formular de returnare catre XTRA SHOP. Cand am luat din nou legatura cu reprezentantul firmei XTRA SHOP acesta nu vrea sa-mi primeasca retur coletul pe motiv ca nu am intocmit cu curierul la momentul livrarii un document constatator despre starea coletului livrat.
Am luat legatura cu cei de la DPD si mi-au spus ca in sistemul lor exista un cod de deteriorat pt acest AWB. Am transmis un e-mail acestora pt a-mi elibera dovada din sistem a AWB-ului cu cod deteriorat si i-am contactat telefonic de nenumarate ori ,dar inca nu am primit un raspuns. In paralel cu demersurile mele, am mai vorbit telefonic cu firma XTRA SHOP care sustine ca si ei au facut demersuri catre DPD in vederea rezolvarii situatiei, si ca au deschis un dosar de dauna la DPD, dar mie nu mi-au trimis nici o dovada în acest sens cu toate ca le-am cerut in scris prin email nr dosarului de dauna in momentul in care acestia mi-au spus ca l-au deschis. Mentionez ca nu am avut optiunea de deschidere a coletului la primire. Vazand ca nu se rezolva situația am facut o sesizare scrisa si la Protectia consumatorului de la care inca mai astept raspuns.
Parerea mea este ca cei de la XTRA SHOP ar trebui sa-mi returneze contravaloarea coletului, dupa care sa se descurce cu cei de la DPD. Repet eu i-am anuntat de starea coletului inainte de a-l ridica de la curier, deci erau instiintati ca produsul ar putea avea probleme.
Rugămintea mea este daca se poate sa-mi spuneti ce demersuri as mai putea intreprinde pt a rezolva problema si daca îmi mai pot recupera banii
Va multumesc.