avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 780 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Se poate rezilia un contract?
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Se poate rezilia un contract?

Am abonament la internet cu contract pe 2 ani.La abonare aveam o oferta de 7,2 MB/s.Dupa ce s-au semnat toate actele mi-au spus ca in orasul nostru e pe jumatate,adica 3,6 MB/s.Dupa ce am ajuns acasa,surpriza,viteza a devenit 150-200 KB/s.Am facut reclamatie la firma dar nu s-a rezolvat nimic.As avea o intrebare:daca fac reclamatie la protectia consumatorului pentru publicitate mincinoasa as avea sanse de castig?Costul este de 11 euro pe luna pentru servicii inexistente,as rezilia si contractul .Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: bpapiiro , utilizator 17:01, 29 Decembrie 2009
buna,

am avut aceeasi problema cu abonamentul de internet orange cu acelasi tip de modem. da se poate rezolva dar nu cu protectia consumatorului fiindca nu va lua nici o masura ci prin rabdarea ta.
timp de 3 luni de zile m am luptat cu acest mamout orange si le promis publicitate negativa. au luat masuri abia dupa ce am solicitat din partea opc- ului ( care defapt imi raspunsese negativ la sesizare- si stiu ca nu a fost ortodox ce am facut ) toate numerele de inregistrare a sesizarilor facute de mine ( si crede ma erau multe la numar ) cu data, cu efectuarea controalelor de viteza si rezultatul lor cat si interventiile din partea orange ului pe care le au facut pentru a mi imbunatati calitatea serviciilor. si da, e din cauza modemului fiindca pe perioada service ului am putut testa si un alt tip de modem. in fine, ideea este ca trebuie sa suni fff des adik un telefon pe zi la 484 si sa solicti control de viteza. fa tot ce te pun ei sa faci- modem in service, teste, cartele sim etc. daca ei nu te pun la curent cu ce trebuie sa faci insista tu! solicita reinnoirea cartelei sim, solicita efectuarea service- ului, solicita controale de viteza, asigura te ca iti trimit raspuns pe mail/ prin posta pentru a avea dovezi in scris. in plus la semnarea contractului erau obligati sa te anunte la ce viteza iti va merge internetul. au ei un manual negru pe care il poti solicita la punctele orange de unde poti afla drepturile lor si obligatiile tale ca invers nu prea exista variante. documenteaza te bine! trimite- le prin e mail solicitari de reducere de abonament pe durata efectuarii controalelor in cazul in care se dovedeste o neregula a modemului. insista, insista si insista!
nu este vorba de nelimitat... notiunea este inteleasa gresit dar nu am acum timp sa explic. am uitat sa precizez ca nu este vina ta ca nu exista semnal bun de acoperire pe zona in care folosesti modemul. iar modemul acesta trebuie sa fie conectat la 3g only, parca, daca nu functioneaza (cum s a intamplat la mine- mergea doar pe 2g ) atunci clar e o pb a modemului. imi cer scuze abia acum m am uitat la poza, va rog luati in considerare ca m as fi exprimat cu dvs. va urez multa bafta si timp liber pentru rezolvarea problemei. nu uitati sa specificati in scris si la opc si la orange in randuri repetate ca doriti rezilierea contractului fara efectuarea platii pe lunile ramase si sa dati forward la adresa de mail orange cu sesizarea catre opc. mie chiar si dupa reziliere mi au facturat inca o luna... e de nedescris lupa cu mamoutii.

o zi buna.
Oups!Azi am inceput numai cu spusul ca merg la opc si mi-au dat un modem de serviciu pana il vor trimite la verificat pe al meu care este in garantie.Daca va merge mai bine cu asta (m-ar mira)la mica intelegere mi-l lasa.Dar nu e prea promitator nici cu asta,asa ca voi incepe presiunile cele mari.Adevarul este ca sfatuiesc pe toti care vor sa incheie contracte cu ei sa-si ia si un avocat care sa descurce ce vor printre randuri.Noi stim ce vrem,dar ce fac bietii oameni de la comune,sate, etc.care dau un pumn de bani sa ofere copiilor internet si sunt inselati?Abia astept sa se promulge legea prin care sa poti renunta la un provider mincinos,dar pana atunci luptam cum putem.De ce cereti scuze,ca aici nu suntem cu pretentii,ne ajutam cum putem.Va multumesc la amandoi,sfaturile sunt excelente.=D>
in mod civilizat si amabil trebuie sa te adresezi cu dvs atunci cand nu cunosti o persoana. :D. eu nu sunt de acord cu violenta, in general, dar din pacate e singurul mod de a rezolva anumite abuzuri (la violenta verbala ma refer). sa stiti ca si eu am solicitat acel schimb de modem dar deja depasisem masura in amenintari pentru a si mai dori orange ul sa ma aiba client la internet :D ceea ce a si fost dorinta mea. stiu de la o domnisoara din orange ca in jur de 3 persoane au reusit sa isi rezilieze contractele de internet in bucuresti...
referitor la cei din comune si chiar orase mici... cati dintre noi ne permitem un avocat la incheierea unui contract ordinar? si cati dintre noi ne cunoastem drepturile... nu uitati sa cereti numarul sesizarii pe care o inregistrati fiindca e posibil sa "uite" operatorii.
Poti rezilia contractul cu Orange destul de simplu. Tocmai am facut acest lucru avand un contract destul de costisitor pe firma. Tot ce trebuie sa faci este sa dovedesti ca ei nu iti pun la dispozitie calitate pe care s-au angajat prin contract. e un punct acolo care spune ca ei sunt raspunzatori de asta. (Vodafone mi-a spus cum poti face) =D>

Asadar, incerci sa suni sau sa te conectezi la serviciul lor. Urmareste perioade de varf ca Orange are mult prea multi clienti fata de capacitatea lor de a prelua pe toti. Si, cum nu poti sa te conectezi sau sa suni si auzi beepuri sau retea ocupata suna imediat la suport si fa reclamatii. Dupa 2-3 reclamatii cu dovezi (asta e o dovada) le ceri in scris sa iti trimita un raspuns cu ce masuri au luat sau vor lua. In hartia lor (ca sunt si prosti) or sa spuna ca acum nu fac nimic dar ca au in vedere imbunatatirea. Si asta e ce ai tu nevoie. Cu hartia asta le ceri rezilierea contractului pe motiv ca nu indeplinesc calitatea pe care ei s-au angajat sa o respecte si ce e cel mai frumos e ca recunosc ca nu o indeplinesc.

Good Luck

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abonament telefonie orange. Laurențiu1992 Laurențiu1992 Buna ziua. Ma puteti ajuta, va rog, cu un raspuns legat de o problemă pe care o am cu cei de la Orange România? Este vorba despre un abonament încheiat în ... (vezi toată discuția)
Problema cu orange andreich andreich Buna ziua, Am nevoie cu un sfat legat de o problema pe care o au parintii mei cu Orange. Acum cateva saptamani au fost sunati de un reprezentant de vanzari ... (vezi toată discuția)
Problema cu operator telefonie mobila daniel1979 daniel1979 In urma cu un an si doua luni am incheiat un contract cu Orange. De cateva luni mi-am activat optiunea wap unlimited pe telefon, iar in urma cu aproximativ 20 ... (vezi toată discuția)