avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 419 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cand trebuie sa ma duc la servici
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cand trebuie sa ma duc la servici

Am avut concediu de odihna până azi inclusiv, dar azi am luat un medical pentru 5 zile, începând cu ziua de azi. Pe data de 16 martie am făcut și o cerere de concediu fără plată pentru 11 mai-11 iunie. Cererea de concediu fără plată mai este valabilă avand in vedere ca sunt in concediu medical 8 mai-12 mai?
Cel mai recent răspuns: goplanet , utilizator 16:24, 25 Mai 2020
Cererea dvs a fost aprobata?
Dacă este aprobată cand trebuie sa ma duc?

Aurel Fleancu a scris:

Cererea dvs a fost aprobata?

Ziua de CO de azi nu se ia in considerare si se reprogrameaza sau se ia la terminarea concediului medical.

Idem si pentru CFP care se reprogrameaza sau se ia la terminarea concediului medical.

Este la intelegere cu angajatorul?

Cornel Vasile a scris:

Ziua de CO de azi nu se ia in considerare si se reprogrameaza sau se ia la terminarea concediului medical.

Idem si pentru CFP care se reprogrameaza sau se ia la terminarea concediului medical.



OUG 158/2005
art. 16
(1) Asigurații a căror incapacitate temporară de muncă a survenit în timpul concediului de odihnă sau al concediului fără plată beneficiază de indemnizație pentru incapacitate temporară de muncă, concediul de odihnă sau fără plată fiind întrerupt, urmând ca zilele neefectuate să fie reprogramate.
......

In speta, reprogramarea se face cu acordul angajatorului.

Alte discuții în legătură

Concediul fara plata Vivian Ingrid Vivian Ingrid As dori sa stiu daca un concediu medical decaleaza concediul fara plata deja luat!Stiu ca in cazul concediului de odihna, concediul medical survenit in timpul ... (vezi toată discuția)