avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 396 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cand trebuie sa ma duc la servici
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cand trebuie sa ma duc la servici

Am avut concediu de odihna până azi inclusiv, dar azi am luat un medical pentru 5 zile, începând cu ziua de azi. Pe data de 16 martie am făcut și o cerere de concediu fără plată pentru 11 mai-11 iunie. Cererea de concediu fără plată mai este valabilă avand in vedere ca sunt in concediu medical 8 mai-12 mai?
Cel mai recent răspuns: goplanet , utilizator 16:24, 25 Mai 2020
Mi s-a spus că s-a anunțat și operat in revisal concediul fara plata 11 mai- 12 iunie si nu se ia in considerare concediul medical.

Cornel Vasile a scris:

OUG 158/2005
art. 16
(1) Asigurații a căror incapacitate temporară de muncă a survenit în timpul concediului de odihnă sau al concediului fără plată beneficiază de indemnizație pentru incapacitate temporară de muncă, concediul de odihnă sau fără plată fiind întrerupt, urmând ca zilele neefectuate să fie reprogramate.
......

In speta, reprogramarea se face cu acordul angajatorului.

Ultima modificare: Miercuri, 13 Mai 2020
goplanet, utilizator
Legea este clara ... in cazul in care nu se respecta ,puteti sesiza Casa de Asigurari de Sanatate, ITM-ul.
Nu stiu cum sa aplice legislația pentru ca data de început a concediului medical este anterioara primeizile in care incepe concediul fara plata. Cum se procedeaza? Am vrut să pot beneficia de reprogramate dar se pare ca i-am încurcat și nu sunt de acord sa revin la servici. Se poate face cerere de întreruperea concediului fără plata si revenire la servici ?


goplanet a scris:

Mi s-a spus că s-a anunțat și operat in revisal concediul fara plata 11 mai- 12 iunie si nu se ia in considerare concediul medical.

Cornel Vasile a scris:

OUG 158/2005
art. 16