avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 588 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Act aditional contract prestari servicii
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Act aditional contract prestari servicii

Buna tuturor, si din nou multumiri ca va luati timp sa ne ajutati cu raspunsuri la intrebarile noastre.

De aproximativ 2 ani lucrez ca si colaborator cu o platforma de food-delivery. In urma schimbarii conducerii, s-a decis introducerea unor schimbari, asa ca s-a ajuns si la un act aditional.
Din punctul de vedere al nostru (al livratorilor) unele clauze din act par sa fie putin abuzive (si evident ca deloc in favoarea noastra).
Mai jos regasiti cateva dintre clauze:

"12 Prestatorul înțelege și este de acord să constituie o granție globală, pentru îndeplinirea obligațiilor de colectare și depunere numerar asumate prin prezentul Act Adițional, fie prin plata unei garanții de siguranță reprezentând suma de 500 Lei, în termen de 24 de ore de la data semnării, fie prin reținerea garanției din contravaloarea primei facturi de servicii emise în legătură cu Serviciile furnizate de Prestator în primele două săptămâni de la data semnării prezentului Act Adițional. "

"15 În cazul în care, din motive ce țin de culpa Prestatorului, Sumele Colectate al căror cuantum a atins Hard Limit-ul agreat, nu sunt depuse în Terminalele self-pay:
15.1 la sfârșitul Turei de Lucru, Prestatorul se va afla de drept în întârziere prin simpla împlinire a termenului. Într-un astfel de caz, Prestatorul va fi obligat la plata de penalităţi de întârziere în cuantum de 1% din sumele datorate, pentru fiecare zi de întârziere.