Locuiesc intr-un complex de locuinte unde constructorul este si administratorul asociatiei.
In 2010 cand am cumparat locuinta, la semnarea contractului de vanzare cumparare am semnat si un contract cu reguli interne si obligatii.
Printre care si:
- drumul de acces comun cu restul locatarilor, se va preda primariei
- nu se pot aduce modificari exterioare cladirilor fara acordul firmei constructoare
- administratorul asociatiei de propietari este firma constructoare sau cineva accepatat de firma constructoare.
Plus multe alte reguli.
Intrebarea mea este ce se poate face in momentul in care firma constructoare nu permite sa se modifice nimic, dar noi avem nevoie de modificari.
Cum ar fi:
- intrarea in casa scarilor trebuie acoperit, iarna este plina de gheata si de multeori am alunecat si eu si si vecini mei.
- drumul de acces are nevoie de limitatoare de viteza, sunt copii pe drum si se circula cu viteza ( mentionez, strada nu este predata primariei)
- spatiile verzi nu sunt intretinute.
- este plin cu caini fara stapan.
- nu avem gard in jurul complexului.
- spatiul alocat depozitarii deseurilor trebuie acoperit.
Am facut cerere la constructor pentru toate acestea dar raspunsurile au fost verbale si fara o data clara de rezolvare. Asa este de aproape 6 ani.
Noi ca si propietari nu putem face nimic fiindca avem nevoie de acceptul firmei constructoare, dar firma evita sa aprobe sa facem noi ceva sau sa rezolve ei.
Se poate anula acel contract semnat de reguli interne sau avem o modalitate legala sa obligam firma sa ne rezolve probleme?
Termenul de valabilitate este trecut in contract pana cand imi pierd calitatea de proprietar asupra apartamentului si clauze de reziliere nu sunt.
In plus acest contract de prestari de servicii si ordine interioara este parte integrata din contractul de vanzare-cumparare al apartamentului. Cred ca anularea acestui contract duce la anularea contractului de vanzare-cumparare.