avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 387 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediere verbala
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediere verbala

Buna ziua,
Am o situatie neplacuta la locul de munca.
Sunt inginer alimentar in cadrul unei companii private din Cluj Napoca.
Dupa 2 luni de somaj, am fost chemat din nou la munca in data de 09.06.2020. Mi-am reluat atributiile postului ca si pana acum fara nici o problema. Miercuri 10.06.2020 am decis sa urc pana la birul de Hr sa intreb informativ daca de acum imi reiau munca normal. Am inregistrare audio cu cele vorbite cu doamna de la HR. HR mi-a spus ca as ajuta foarte mult compania daca mi-as cauta de munca pentru ca nivelul de munca este scazut si ca sunt niste persoane pe o lista cu rosu de care trebuie sa se gandeasca daca mai sunt necesari sau nu, iar pana la finalul saptamanii voi fi contactat cu toate informatiile dorite.
Vineri 12.06.2020 in jurul orei 12:00, lucrand pe laptopu de servici constat faptul ca toate conturile mi-au fost blocate(mail intern de servici, cont de sistem, pana si lapopul de sevici). Am fost chemat de catre HR la discutii. In discutii mi s-a spus faptul ca patronul companiei a decis sa ma concedieze, mi-a inchis toate conturile si urmeaza sa parasesc incinta fabricii in 20 minute. Am dus laptopul it-istului care se ocupa si am primit hartie de predare a laptopului.