avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 784 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Triajul epidemiologic in spitale
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Triajul epidemiologic in spitale

Buna ziua, sunt cadru medical incadrat in ambulatoriu integrat unui spital. De la inceputul perioadei de pandemie, noi, cei care activam in cadrul policlinicii, prin rotatie, asiguram triajul epidemiologic al pentru majoritatea sectiilor spitalului. As dori va rog pe cei dintre dumneavoastra care cunoasteti legislatia sa ne precizati daca exista cadru legal pentru a fi folosit doar un anumit personal pentru asigurarea triajului, mai ales pe o perioada atat de indelungata si daca este specificat ca triajul este obligatoriu efectuat de catre asistentii medicali. Precizez ca intre noi sunt persoane cu afectiuni cronice, oncologice si toti facem triaj cu toate ca suntem incadrati in categorii de risc. Noi am vrea sa stim daca este legal ca doar o anumita categorie sa realizeze acest inutil triaj in cele din urma.
Va multumesc frumos!
Ultima modificare: Marți, 22 Septembrie 2020
dany_7707@yahoo.com, utilizator
Cel mai recent răspuns: mitabiciclista , utilizator 12:49, 25 Septembrie 2020
De ce este inutil triajul ?Nu ati oprit pe nimeni sa intre in spital avand simtome sau temperatura ridicata ?
Multumesc ”mitabiciclista” , dar am nevoie de un raspuns pertinent, al unui om pregatit si nu de emiterea de judecati.
Este un forum deschis pentru toata lumea.Pentru un raspuns de la un om pregatit platiti un avocat.E doar o parere ,faceti ce credeti.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură