Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bună ziua ! Avem o problemă de serviciu și avem mare nevoie să ne ajutați:
- ordonatorul principal de credite a trimis instituției noastre o adresă prin care a solicitat să se numească o comisie pentru efectuarea inventarierii bunurilor din domeniul public și privat al județului
1. - în OMFP 2861 /2009 - se cere ca:
Decizia de numire a comisiei să fie făcută de persoanele prevăzute la pct.5
2. - în OMFP 2861 /2009 - se cere ca:
în comisie să fie numite persoane cu pregătire economică și tehnică corespunzătoare, care să asigure efectuarea corectă și la timp a inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, inclusiv EVALUAREA lor
- dar în acest moment avem doar contabil șef, pentru că economistul /contabilul de gestiune ( care ținea evidența gestiunii ) și-a dat demisia și i-a încetat Contractul de muncă
- Nu avem proceduri interne
Vă rugăm din suflet să ne spuneți:
1. - contabilul șef trebuie să întocmească Decizia ? sau juristul ?
2. - contabilul șef trebuie să fie membru în comisie ? sau îi este interzis ?