avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 682 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua ,am o nelămurire privind legea 147 ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua ,am o nelămurire privind legea 147 /2020...daca eu ...

Buna ziua ,am o nelămurire privind legea 147 /2020...daca eu sunt cadru medical ,sotul lucreaza la privat ,de ce nu primesc bani pentru orele libere care nu-mi pot fi date ,atata timp cat copiii fac scoala online ?Au zis ca primesc acesti bani doar cei a caror sot lucreaza tot la stat.Unde e logica ?Copiii nostri au alt regim?Legea nu stipuleaza acest lucru ...ci se specifica ca sotul trebuie sa aiba venit ,sa lucreze ,indiferent ca e la stat sau la privat.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:45, 27 Octombrie 2020
Pentru a beneficia de acea majorare, sunt mai multe conditii de indeplinit in OUG nr.147/2020 ...
Pe mine ma intereseaza doar daca specifica in lege acest lucru ,cum ca ambii parinti trebuie sa lucreze la stat pentru a beneficia de acesti bani.O zi frumoasa !
Nu scrie asa ceva in lege ,....se aplica tuturor salariatilor , cu exceptia celor mentionati in actul normativ..

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Oug 147/2020 cine se încadrează pentru a primi bani? Filip Adiel Filip Adiel Buna ziua! Sunt medic dentist la privat iar soția lucreaza la un spital de Stat. Ea a facut cerere catre angajator pentru a primi cei 75% din venit pentru ... (vezi toată discuția)
Buna seara, prezint urmatoarea situatie: eu (mama) lucrez in ... Emilia Mariana Emilia Mariana Buna seara, Prezint urmatoarea situatie: eu (mama) lucrez in sistemul medical de stat,copilul meu are cursurile suspendate la scoala,sotul lucreaza in sistem ... (vezi toată discuția)