avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 675 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Oug 147/2020 Cine se încadrează pentru a primi bani?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Oug 147/2020 Cine se încadrează pentru a primi bani?

Buna ziua! Sunt medic dentist la privat iar soția lucreaza la un spital de Stat. Ea a facut cerere catre angajator pentru a primi cei 75% din venit pentru scoala online conf. Oug 147. In cerere nu am completat pe propria raspundere faptul ca eu nu mi-am luat nicio zi liberă, pentru că era o cerere tipizata si nu exista spatiu pt asa ceva. Cererea a fost respinsă pe motiv ca zilele mele libere de la privat primează în fața banilor pe care i-ar putea da ei de la Stat. Pe ce alineat sau articol din lege s-au bazat ei cand au dat răspunsul acesta? Ne putem incadra pentru a lua bani? Suntem mulți angajați in aceasta situație, sute de persoane. Putem da Spitalul in judecată cu toții pentru ca nu au respectat legea?
Ultima modificare: Joi, 12 Noiembrie 2020
Filip Adiel, utilizator
Cel mai recent răspuns: Filip Adiel , utilizator 18:50, 13 Noiembrie 2020
Angajații sistemului național de apărare, ordine publică și securitate națională, angajații din penitenciare și personalul din unitățile sanitare publice nu beneficiază de zilele libere ... art.4alin.1 OUG 147/2020
Si deci, concret, nu are soția mea dreptul sa primească acea indemnizație pt. scoala online? Va mulțumesc foarte mult pentru raspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Clinicile medicale private sunt sau nu unități sanitare publice? bozzont bozzont Clinicile medicale private sunt sau nu unități sanitare publice? Conforma art. 4 alin 1 din OUG 147/27.08.2020: Angajații sistemului național de ... (vezi toată discuția)