Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 538 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Administratia Blocului Stie cineva daca exista vre-o ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Administratia Blocului Stie cineva daca exista vre-o lege in ...

Administratia Blocului
Stie cineva daca exista vre-o lege in Care Propietarii unui apartament din Bloc care isi deschid o firma in apartament , ce conditii trebuie sa indeplineasca = la Plata sunt aceeasi bani? este ceva reglementat prin Lege ?
Cel mai recent răspuns: latka , utilizator 04:28, 19 Ianuarie 2021
Depinde daca acolo va fi doar sediu social sau nu.
da acolo este sediul.
Daca acolo este,
acolo va ramane.
Am intrebat eu daca acolo v-a ramane ? Asta este alta problema.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util

gerhardt a scris:

Administratia Blocului
Stie cineva daca exista vre-o lege in Care Propietarii unui apartament din Bloc care isi deschid o firma in apartament , ce conditii trebuie sa indeplineasca = la Plata sunt aceeasi bani? este ceva reglementat prin Lege ?

La plata cheltuielilor administrative sunt exact aceiasi bani, indiferent de faptul ca proprietarul este o persoana juridica, sau persoana fizica..

Pentru infiintarea unei firme care sa desfasoare activitate, intr-o locuinta, trebuie respectata legea 196/2018 :
Articolul 40
(1)Schimbarea destinatiei locuintelor, precum si a spatiilor cu alta destinatie decat aceea de locuinta, prezente in proiectul initial al imobilului, se poate face numai cu avizul scris al comitetului executiv si cu acordul scris, prealabil, al proprietarilor direct afectati cu care se invecineaza, pe plan orizontal si vertical, spatiul supus schimbarii.
(2)Odata cu acordul mentionat la alin. (1), proprietarii direct afectati cu care se invecineaza, pe plan orizontal si vertical, spatiul supus schimbarii si proprietarul care solicita acordul pentru schimbarea destinatiei locuintei sau spatiului cu alta destinatie decat aceea de locuinta semneaza si o conventie cu privire la declararea activitatii care se va desfasura in spatiul respectiv, precum si numarul de persoane in functie de care vor fi calculate cheltuielile pe numar de persoane. (3)O copie a conventiei prevazute la alin. (2) se inmaneaza presedintelui asociatiei de proprietari in vederea anexarii acesteia la acordul de asociere.
[ link extern ]

Pentru declararea sediului social al unei firme intr-o locuinta nu mai trebuie acordul vecinilor, conform legii 102/2020:
[ link extern ]
Cheltuielile se platesc pe persoana fizica.

Firmele se infiinteaza conform legii 31/1990
[ link extern ]

Ultima modificare: Luni, 18 Ianuarie 2021
latka, utilizator

Alte discuții în legătură

Este interzis sediul social in locuința din 2018? LeBlanc8 LeBlanc8 Am auzit ca s au introdus noi legi care interzic sa mai deții sediu social in același apartament unde este și locuința ! Este adevărat ? (vezi toată discuția)
Acordul proprietarilor pentru un restaurant la partier Jvs81 Jvs81 Buna.In vedere deschiderii unei pizzerii pentru a obține autorizație de la primărie mi sa cerut sa aduc acordul proprietarilor din acel bloc... Acum ... (vezi toată discuția)
Buna seara. va scriu in legatura cu o situatie cu care ma confrunt. ... Utilizator1987 Utilizator1987 Buna seara. Va scriu in legatura cu o situatie cu care ma confrunt. Detin un apartament la parterul unui bloc cu 4 etaje, nu este inca spatiu comercial. In ... (vezi toată discuția)