avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Refuz retur
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Refuz retur

Buna ziua. Am cumparat online in produs electronic resigiliat, la un pret mai mic. Primesc produsul, constat ca nu este original, sun la firma sa le spun situatia, il trimit retur si ei accepta returul stiind motivul acestuia. Primesc banii si toata situatia se incheie, insa la o saptamana un reprezentant al firmei ma suna sa ma acuze ca eu nu am trimis produsul original si ca trebuie sa le dau banii inapoi. Au dreptul sa faca asa ceva din moment ce tot ei au hotarat sa imi restituie banii? Cum ma pot acuza pe mine ca e trimit un produs fake daca eu am constatat asta prima data? Le-am dat un email in care am relatat toata povestea si ca totul s-a solutionat si mi-au spus ca fiindca refuz sa rezolvam “amiabil”, adica sa le dau banii inapoi, vor transmite problema la departamentul legal si mai departe autoritatiilor. Eu am cumparat acest produs resigilat, oricine putea sa umble la el. Legal vorbind, ma mai intereseaza aceasta situatie sau fiindca deja returul s-a finalizat, nu mai este raspunderea mea ?
Ultima modificare: Miercuri, 20 Ianuarie 2021
abucur8, utilizator
Cel mai recent răspuns: Ioan Viorel Danciu , Mediator 15:21, 22 Ianuarie 2021
5 din 5 utilizatori consideră
acest răspuns util
Prin telefon oricine vă poate cere orice. Până nu acționează oficial nu ar trebui să vă faceți nicio problemă, având în vedere că banii v-au fost restituiți după ce au recepționat produsul.
În locul dvs. nu i-aș băga în seamă.

Ce ați cumpărat?
Stati calm. Era doar o voce la telefon. :)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Neatentia consumatorului (?), nesimtirea comerciantului atentielaneatentie19 atentielaneatentie19 Buna seara tuturor membrilor comunitatii, o intamplare recenta, a doua pentru mine in acest \"domeniu\", ma face sa postez aici pentru a va cere ajutorul ... (vezi toată discuția)
Am platit pentru un produs nou si mi-au trimis un produs defect, iar acum nu vor sa imi restituie banii!!!am cumparat un cuptor electric de la altex si l-am primit prin ... mirelasteica mirelasteica Am cumparat un cupltoe electric de la Altex si l-am primit prin curier, acesta avea mari defectiuni geam spart, bara indoita si am cerut returul , ori ... (vezi toată discuția)
Magazin de bricolaj nu respecta politica de retur. ursul pacalit de vulpe. dorunc dorunc Buna ziua, In urma cu o saptamana am achizitionat un produs din magazinul de bricolaj romanesc D...In acest interval, produsul a fost folosit timp de doua ... (vezi toată discuția)