avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 162 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Buna ziua! Sunt parinte de elev in clasa a VII-a si va ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Buna ziua! Sunt parinte de elev in clasa a VII-a si va rog frumos ...

Buna ziua! Sunt parinte de elev in clasa a VII-a si va rog frumos sa imi spuneti si mie ce masuri trebuie sa ia un director cu o eleva care nu a intrat la nici o ora (materie online) pe toata perioada (9 noiembrie 2020 - 18 ianuarie 2021), obtinand un mare numar de absente, aceasta nefiind bolnava, ci doar s-a relaxat, punand poze pe Facebook, uitand de responsabilitati. Si alta problema fiind mediile unde aceasta a obtinut medii de 10 la matematica, geografie etc.., materii greu de recuperat, nefiind ascultata de fata cu colegii ei. Astept un raspuns cu ce trebuie sa fac, din respect pentru colegii ei, care au medii de 10 si au muncit din greu si ce masuri trebuie luate de doamna directoare cu aceasta eleva.
Cel mai recent răspuns: Goherty , utilizator 21:28, 11 Februarie 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Ce masuri a luat dirigintele acestui elev?
Cum ar putea sa conteste directorul notele acordate elevului la toate acele materii de profesori diferiti?
Dirigintele nu a luat nici o masura. Este totul precum nu s-ar fi intamplat!
Doamna directoare este chiar profesor de matematica, dandu-i media 10 elevei. Am mers si am vorbit personal cu dumneaei si mi-a spus ca nu vorbeste cu mine despre aceasta eleva. Este corect cum mi-a spus? Chiar evita sa vorbeasca despre aceasta mare problema si nu stiu cum sa procedez mai departe pentru a se clarifica lucrurile la aceasta scoala. Sunt un parinte care isi doreste foarte mult sa se faca adevar si sa se ia masuri. Multumesc!
Daca in scoala nu reactioneaza nimeni, puteti incerca la Inspectoratul Judetean si apoi Minister.
Multumesc frumos!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură