avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 550 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Abuz in serviciu, trafic de influenta sau sunt eu de ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Abuz in serviciu, trafic de influenta sau sunt eu de vina ?

Buna ziua .dupa acest sper scurt istoric al evenimentelor as vrea sa ma sfatuiti ce e mai bine de facut,sunt tatal unei eleve de clasa a 7a iar in momentul in care am intrat in clasa a 6 a diriginta a trimis prin copii un biletel din partea scolii prin care se solicita alegerea optionalului obligatoriu de catre parinti impreuna cu copii .Noi am ales din 10 materii doua variante ; matematica -romana,matematica -informatica trebuia alese doua variante .Dupa 2 saptamani fica mea ma anuntat ca a fost pusa la optional educatie pentru sanatate si dans sportiv ,fica mea suferind de o boala de inima si e scutita de efort prelungit de la nastere.Am mers la doamna directoare pentru a vedea ce sa intimplat si raspunsul a fost :romana si matematica optional e pentru olimpici iar la matematica nefiind o eleva prea buna nu e buna nici la informatica ,iar in momentul in care am sugerat si insistat indelung sa schimbe dansul sportiv cu informatica a zis :(deci daca e asa si tot insistati am sa o pun la informatica dar sa stiti ca va ramine corigenta) din acel moment a inceput o lupta cu fica mea a ramas corigenta bineinteles cum a promis la matematica .Am hotarit sa mut copilul din scoala pentru a nu-i face mai mult rau ,am facut o mutare in alta scoala, dar inainte de a incepe scoala copilul meu deja era etichetat ca un copil problema, si de catre diriginta din noua scoala ,chiar fara sa vada copilul .am discutat cu diriginta si dupa o luna de scoala a recunoscut ca nu e cea ce sa auzit .dar bineinteles la insistentele doamnei directoare de la scoala de unde am plecat si doamna diriginta face presiuni sa mut copila din aceasta scoala recunoscand presiunea se face din partea doamne