avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 715 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu odihna doua contracte de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu odihna doua contracte de munca

Buna ziua!
Sunt profesor in preuniversitar titular si profesor in universitar titular, deci am 2 contracte de munca pe durata nedeterminata. Pana in acest an am avut concediul de odihna platit doar unde aveam baza, in preuniversitar avand concediu fara plata. Am aflat ca legea 31/2020, a anulat art. 3 alin 1 din HG 250/1992 care stabilea că "salariaţii care îndeplinesc prin cumul, pe lângă funcţia de bază, cu o normă întreagă, o altă funcţie, au dreptul la concediul de odihnă plătit numai de la unitatea în care au funcţia de bază. Unitatea în care salariaţii cumulează le va acorda, la cerere, un concediu fără plată pentru zilele de concediu de odihnă primite de la cealaltă unitate".
Astfel eu inteleg ca as putea beneficia de indemnizatia de concediu de odihna si de la contractul in cumul, insa cei de la salarizare invoca alin 3, art 3 din aceeasi lege.
(3) Salariaţii care cumulează, la unităţi diferite, fracţiuni de normă care depăşesc o normă întreagă, îşi aleg unităţile de la care beneficiază de concediu de odihnă, în aşa fel încât drepturile cuvenite potrivit acestuia să nu depăşească pe cele cuvenite salariaţilor încadraţi cu o normă întreagă.
Astfel cei de la salarizare sustin ca nu pot beneficia de concediu de odihna si de la al doilea contract de munca.
Este corecta interpretarea lor sau a mea!

Ultima modificare: Joi, 8 Iulie 2021
RalucaRadulesc, utilizator
Cel mai recent răspuns: RalucaRadulesc , utilizator 22:39, 8 Iulie 2021