Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Pe data de 7 Iunie am incheiat un contract cu o firma care realizeaza la comanda lucrari din sticla, in cazul meu, balustrada interioara.
Termenul de livrare este de 30-40 zile lucratoare.
Nici pana in ziua de astazi nu au venit la montaj, mereu cand ii contactez ma amana de la o saptamana la alta, vin cu scuze.
Conform contractului, se aplica penalizari dupa cele 40 de zile, astfel : 0,10% primele 10 zile, 0,15% incepand cu a 11-a zi.
Daca fac o reclamatie la OPC ma ajuta ?
De asemenea, daca ar fi acum sa renunt la contract ( rezolutiune ) pentru nerespectarea intelegerii din contract, imi recuperez avansul (60% din suma totala) ? - In contract este mentionat faptul ca daca renunt la contract, le datorez 30%.
In decursul zilei de ieri, dupa ce am postat pe forum cautand o solutie pentru problema mea, m-au contactat pentru a ma anunta ca lucrarea este gata, urmand a fi montata.
In acest caz, imi ramane doar sa inchei o anexa la contractul respectiv pentru recalcularea sumei ramase datorata penalizarilor aplicate pentru zilele de intarziere, daca nu gresesc.