avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 612 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Vânzare pe internet
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Vânzare pe internet

Bună!
Aș dori să îmi propun spre vânzare pe internet materialele de bacalaureat (schițe la lecții, foarte multe teste de antrenament rezolvate, eseuri). Câteva materiale le-aș face publice pe un site de socializare.
Întrebare este dacă am nevoie de ceva acte, sau sunt supus unei reguli de impunere fiscală?
Țin să menționez faptul că am terminat liceul, sunt student iar acele materiale sunt realizate de către mine și de câțiva profesori cu care am făcut pregătire în vederea examenului de bacalaureat. Materialele vor fi trimise prin format electronic sau în unele cazuri prin poștă, iar plata se va face printr-un transfer bancar.
Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: CABINET DE AVOCAT "STOICA IOANA" , Avocat 12:35, 14 Septembrie 2021
Buna ziua,

Trebuie sa detineti o forma de exercitarii a activitatii de comert.(spre exemplu, SRL sau PFA ).

Ce trebuie sa faca un magazin online ca sa se alinieze cerintelor GDPR ?

- Sa semneze acorduri de confidentialitate cu angajatii, furnizorii de servicii cu care partajeaza datele ( ex: furnizori externi contabilitate, PSI)

- Sa intocmeasca Politica de Confidentialitate si Politica Cookie-urilor pentru site

- Sa implementeze un script de prezentare a notificarii cu privire la cookie-uri care sa indeplineasca cerintele GDPR ( acord granular - pentru fiecare categorie de cookie-uri, retragarea consimtamantului, jurnalizarea consimtamantului pentru a putea fi demonstrat)

- Sa implementeze Politici de procesare date, Politici si proceduri de securitate la nivel de angajati

- Sa asigure securizarea site-ului ( trebuie sa demonstrati ca ati intreprins masuri tehnice si organizatorice) si sa monitorizeze permanent site-ul pentru detectare malware.