avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1745 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bună ziua revin din nou cu o problema cu care nu ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bună ziua revin din nou cu o problema cu care nu știu cum sa ...

Bună ziua revin din nou cu o problema cu care nu știu cum sa o rezolv. Am rezervat bilete de avion asta sa întâmplat într-un vineri am transferat banii numai ca nu a funcționat online beking acasă și luni când sa rezolvat problema sa transferat de 3 ori suma deja de o săptămână tor încerc sa rezolv problema dar nu am reușit firma spune ca nu a primit bani numai pe bilete și cu banca an vorbit și ei spun ca la firma trebuie sa fie bani pentru ca este aceleași cont bancar acuma nu știu ce sa fac unde trebuie sa merg ca sa rezolv problema precizez ca sunt în Germania
Cel mai recent răspuns: VIORICA MADALINA MANU , Consultant de business 10:41, 16 Septembrie 2021
Verificati pe extrasul de cont daca intr-adevar sunt 3 plati identice si salvati extrasul de cont ca dovada, apoi il trimiteti firmei ca sa dovediti ca solicitati returnarea sumelor necuvenite. Daca firma refuza sa vi-i returneze, adresati-va ANPC (reclamatia se transmite online)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bilet avion wizair dorado-es dorado-es buna.am facut o rezervare pe internet pe ruta madrid --bucuresti cu wizair pentru 4 persoane si am platit-o prin transfer bancar in contul firmei in timp util ... (vezi toată discuția)
Indrumare pentru o sesizare Laura2285 Laura2285 Buna ziua, In luna octombrie am platit integral o excursie 2 persoane la Praga in valoare de 1355 lei, unei agentii din bucuresti. Am primit documentele ... (vezi toată discuția)
Dovada platii obligatorie tandreiu tandreiu Buna ziua, Ma confrunt cu urmatoarea problema. Un operator bilete avion mi-a cerut viramentul unei sume de bani in schimbul unei modificari unui bilet, ... (vezi toată discuția)