Am cumpărat prin Emag.ro o centrala de apartament. Am primit coletul dar nu l-am desfăcut decât după 15 zile, când a venit specialistul sa instaleze centrala. Dar când am desfăcut, centrala era lovita destul de tare încât sa nu mai prezinte siguranță în funcționare. Cei de la magazin își declina responsabilitatea, se folosesc de cele 14 zile în care trebuia sa deschid coletul. Numai ca eu nu sunt de specialitate și chiar nu as fi știut la ce sa ma uit..
M-am lovit de un zid în comunicare, nu-i interesează nici de banii mei, nici ca ar putea sari în aer un bloc întreg. Nu au venit cu nicio soluție. Au o lozinca pe care o tot repeta: livrat in siguranta. Livrat? Da! În siguranță???? Nu! Ptr ca ambalajul era intact, fără zgârieturi sau lovituri, cred ca centrala a plecat lovita din magazin.
Întrebarile mele sunt : nu au nicio responsabilitate? Pot scăpa de rebuturile din magazin pe banii noștri? Siguranță utilizatorilor nu contează? Ce pot face? Am o centrala scumpa și nefolositoare..
gi-jane2
Moderator 5din 5 utilizatori consideră acest răspuns util
și chiar nu as fi știut la ce sa ma uit..
la ea daca e lovita.
din pacate, nu vad solutionare amiabila pentru ca nici nu aveti dovezi si de retur nu poate fi vorba.
Reclamati-i la emag, la anpc si apoi va trebui sa va adresati instantei , martor ca a venit lovita, il aveti pe specialist.
w_v_w_v
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Ce model este centrala si ce este lovit la ea? Puneti niste poze aici pe site-ul asta [ link extern ] .
Va intrebam ca de obicei este protejata de o carcasa.
Carcasa poate fi schimbata si astfel veti avea o centrala noua.
Imi pare rau pentru dvs, eu am patit-o dar minor, incomparabil, cu carti de la elefant, dar acolo e ambalajul transparent si ce era in neregula am returnat fara probleme, fara pardon, pe loc!..
Deci, pentru toata lumea!! Cand cumparati ceva ff scump, online, sa aveti martor/i la desigilare si sa si filmati - ca sa aveti dovada culpei comerciantului! - incepand cu momentul livrarii si pana la deschidere si incercare de verificare a functionalitatii !!..
Pregatiti-va de un razboi al nervilor, si oricum trebuie sa rugati specialistul sa va dea o declaratie olografa, care sa o atasati la plangerea catre OPC, dar sa va faceti si copii dupa ea, si in timp, daca vanzatorul va continua asa, va pierde mult mai mult decat pe dvs de client!
Dar cel mai grav mise pare curajul si tupeul de a ambala si trimite un produs lovit, in amabalaj intact..
Adresati-va si presei, fara ezitare, asa ceva nu tebuie sa ramana doar aici!
Fiti tare si succes!
LE Acum vad ca e din 17 sept postarea, sper ca ati facut ceva intre timp.. tineti-ne si pe noi la curent!