Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua!
Am o problema referitoare la actualizarea datelor membrilor fondatori ai unei asociatii, cu 21 de membri fondatori, infiintata in anul 1990. Dintre acesti membri, din cate inteleg, nu au si nu au avut vreo atributie speciala decat 3 dintre ei (care au atributii in conducerea asociatiei). Cu toate acestea, banca doreste actualizarea situatiei tuturor membrilor fondatori (si asta destul de des). Problema este ca mai bine de jumatate dintre acesti membri sunt imprastiati in diferite parti ale lumii (SUA, Canada, Africa etc.), fiind foarte dificil sa actualizam mereu datele acestor membri.
Exista vreo posibilitate legala de a evita aceasta actualizare a datelor, cum ar fi retragerea lor? Daca da, are vreo relevanta juridica faptul ca asociatia ar ramane, practic, fara membri fondatori?
Va multumesc!
radumititean
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
banca nu are dreptul sa ceara date despre fondatori, ci despre cine sunt membri ACUM. Lista actuala de membri. Ca unii fondatori au ramas membri in continuare - atunci da, va obliga legea sa le aveti datele la zi, copie de act de identitate.... daca nu le mai puteti obtine pentru ca de fapt nu mai aveti contact cu acei fondatori, va trebui sa ii eliminati din calitatea de membru si sa ramana doar fondatori....