avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 708 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Am condus fara permis ... prima abatere
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Am condus fara permis ... prima abatere

Buna ziua am fost prin pe 16 octombrie fara permis, am condus in jur de 500m intr o comuna , sunt la scoala de soferi si urmeaza sa am examenul auto in noiembrie, eu conduc manuala la scoala de soferi si eram curios cum e o automata asa ca am urcat la volan si am condus 500m pe un drum de tara , tin sa mentionez ca era 8:30 si nu era nicio masina , stiu ca am gresit si am dat o in bara dar intrebarile mele sunt , mai pot conduce in caz de iau examenul auto? in ce cazuri nu mai pot conduce daca judecatorul imi da o sentita ? la ce ar trebui sa ma astept? eram cu prietena mea si am dat declaratii amandoi tin sa mai mentionez ca eu sunt elev iar ea este studenta la facultate si este prima mea abatare cat si a ei ( este doar vina mea ca am insistat sa conduc )


Daca ai mai patit cineva asta si poate scrie ce a patit la prima abatere mi ar fi de mare ajutor
Ultima modificare: Luni, 18 Octombrie 2021
cosminr11, utilizator
Cel mai recent răspuns: cosminr11 , utilizator 10:03, 19 Octombrie 2021


Cabinet de Avocat ”Patrascu Razvan” a scris:

La dvs se retine alin. 1 la prietena alin. 3.
ART. 335 c.p.
Conducerea unui vehicul fără permis de conducere
(1) Conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul ori a unui tramvai*) de către o persoană care nu posedă permis de conducere se pedepseşte cu închisoarea de la unu la 5 ani.