Am o situație cu proprietarul apartamentului în care stau. Sunt student, chiriaș pentru prima dată.
Eu și colegul meu de apartament am fost plecați timp de o săptămână din apartament. Într-o seară mă văd băgat într-un grup de Whapp de către proprietar care, se pare, avea câteva nemulțumiri. El venise în apartament pentru a lăsa un colet pe care colegul meu îl rugase să îl ridice pentru el, totuși el nu ne-a întrebat dacă poate veni în apartament cât timp noi suntem plecați și nici nu ne-a cerut voie, pur și simplu s-a dus.
Apoi ne trimite poze cum că sunt vase nespălate, un geam deschis, un bec aprins, o scrumieră necurățată și câteva zgârieturi pe pereți ( care erau acolo de când am fost să vizităm apartamentul ). A început să ne certe că de ce am lăsat becul aprins și vasele nespălate, nu știu pe ce temei sau cu ce scop, a aruncat scrumiera în chiuvetă și a spus că noi am făcut-o și tot circul ce era de așteptat. Noi avem pozele pe care ea nii le-a trimis și conversațiile cu ea pe whapp. Ce putem facem în acest caz ? Sunt foarte nervos datorită atitudinii pe care a avut-o față de noi și a comportamentului total neprofesional
Nici mie nu mi se pare normal sa vina in lipsa voastra. Ce daca era becul aprins, voi platiti factura la curent. In plus, nimic din ce a zis nu insemna paguba pentru bunurile proprietarei.
Nu cred ca in contract, daca este intocmit logic, in termeni legali, este vreo clauza care sa permita proprietarului sa intre peste locatari cand doreste.
"POMPILLIA" - mi-ati dat avant imaginatiei: ce-ar fi daca in contract nu scrie nimic despre accesul proprietarului in apartament, iar acesta, neavand somn, certat cu nevasta sau doar din spirit de gluma, ar intra peste chiriasi pe la ora 3:00 noaptea, asa, sa mai stea la taifas sau sa-i certe.
Daca nu au degradat spatiul iar in scrumiera aia mucurile erau stinse, cred ca era suficienta o discutie intre patru/sase ochi.
Sfat: pe viitor: din primul moment cand va cazati la camin sau gazda, in prezenta Administratorului sau Proprietarului, verificati daca sunt probleme (pereti patati/zgariati, instalatii defecte, diverse sricaciuni etc.), aratati-le imediat constatarile (si faceti poze pt siguranta).