Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Vreau sa deschid un SRL fara angajati, dar vreau sa am asigurare de santate? Cum procedez in acesta directie?
In principiu, estimez ca o sa incasez venituri din divdende peste plafon, fiind nevoit sa platesc CASS. Face acest lucru sa fiu asigurat.
Cum ar trebui sa procedez ca sa fiu asigurat in anul in curs?
Depuneti o declaratie unica in care bifati la CASS pentru 12 salarii minime si veti fi asigurat 12 luni de la data depunerii declaratiei, Suma de plata 10% x 2300 x 12 = 2760 lei . Scadenta platii 25.05.2022 .
Aceasta suma coincide cu CASS-ul datorat in situatia in care depasesc plafonul la scoaterea dividendelor?
Prin urmare la scoaterea dividendelor peste plafon voi achita CASS si voi fi asigurat in acelasi timp, deoarece am depus declaratia anterior.
La scoaterea dividendelor pt ca deja ati depus declaratia unicca cu CASS la 12 salarii nu mai trebuie sa faceti nimic . Aveti asigurarea de sanatate prin faptul ca ati depus deja Declaratia unica .
Rectificativa 2023
alin_avg
Buna ziua,
Am depus declaratia unica pe 2023 bifand doar capitolul 1 (finala pe 2022) fara sa ma ating de capitolul 2. Veniturile au fost din dividende, ... (vezi toată discuția)
Raportarea prin declarația 406 poate fi dificilă și complicată, în special în ceea ce privește colectarea și verificarea datelor din diverse surse. Problemele pot apărea din diverse motive, cum ar fi erori de import/export, probleme de reconciliere a conturilor, erori de codificare a conturilor, dificultăți în găsirea informațiilor necesare și multe altele.
În cadrul cursului, vom discuta despre cele mai frecvente probleme întâlnite în raportare, cele mai bune practici în materie de verificări și corelații SAF-T, cum să faceți față problemelor și erorilor care pot apărea în timpul procesului de raportare, astfel încât să le rezolvați într-un mod profesionist și eficient.