avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 787 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Buna ziua. După terminarea anului 3 de studii la zi , ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Buna ziua. După terminarea anului 3 de studii la zi , am înghețat ...

Buna ziua. După terminarea anului 3 de studii la zi , am înghețat anul 4 si am facut scoala de subofiteri, iar acuma sunt din nou student in anul 4. Întrebarea mea este daca am dreptul la concediu de studii si care este baza legală.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:07, 14 Decembrie 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Concediul de studii se acorda salariatilor ? Lucrati , daca da unde?
Am terminat scoala de subofiteri iar acum lucrez in cadrul Mapn.

Cornel Vasile a scris:

Concediul de studii se acorda salariatilor ? Lucrati , daca da unde?

Cadrele militare în activitate au dreptul, anual, la un concediu pentru formare profesională, plătit, de până la 15 zile lucrătoare, cu aprobarea comandantului unității militare, în condițiile stabilite prin ordin al ministrului apărării naționale.
www.avocatnet.ro/articol_509...
Ultima modificare: Luni, 13 Decembrie 2021
Cornel Vasile, Consilier juridic
Deci daca urmez facultate la zi sa inteleg ca nu pot beneficia de cele 30 de zile de concediu de studii?

Cornel Vasile a scris:

Cadrele militare în activitate au dreptul, anual, la un concediu pentru formare profesională, plătit, de până la 15 zile lucrătoare, cu aprobarea comandantului unității militare, în condițiile stabilite prin ordin al ministrului apărării naționale.
www.avocatnet.ro/articol_509...

În lege se menționează " .... de până la 15 zile lucrătoare," ....nu 30 de zile.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură