avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1556 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Vătămare corporală din culpa
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Vătămare corporală din culpa

Buna ziua
In 20 decembrie când am luat brusc volanul pe dreapta după depășire, din cauza ghetă sa alunecat mașină și am intrat la mașină care venea din fata, eu aveam alcoomie zero și omul are peste 90 zile ingrijirii medicale .
Întrebare mea este că în cazul în care este prima mea fracțiune și sunt student de 20 ani și cazierul este important, am șanse să iau amânare pedepsei ? In locul de suspendare pedepsă ?
Ultima modificare: Vineri, 7 Ianuarie 2022
Arminmaleki, utilizator
Cel mai recent răspuns: Ionut.ion , utilizator 15:27, 7 Ianuarie 2022
Eu zic ca nu are rost sa intrebati de N ori acelasi lucru, raspunsurile vor fi la fel
www.avocatnet.ro/forum/discu...
Domnule avocat acolo zice de Pedeapsa cu suspendare dar am citit niște cazuri in forum care era și unu doar cu amendă și erau multe cu amânare dar nu am înțeles de ce și aici am întrebat sa vad daca se influențează acești criterii

Ionut.ion a scris:

Eu zic ca nu are rost sa intrebati de N ori acelasi lucru, raspunsurile vor fi la fel
www.avocatnet.ro/forum/discu...

Ultima modificare: Vineri, 7 Ianuarie 2022
Arminmaleki, utilizator
Depinde de la caz la caz... angajati un avocat si va indruma/reprezinta acesta.
P.S. nu sunt avocat
PPS Mai bine ati continua cu intrebarile in discutia in care ati primit deja un raspuns, sunt sanse mai mari de a primi si altele.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vătămare corporală din culpa Arminmaleki Arminmaleki Buna ziua In fracțiunea vătămare corporală din culpa care zile de îngrijiri medicale este peste 90 zile fara alcoolemie și alte problema, când ... (vezi toată discuția)