Buna ziua, compania la care lucrez comercializeaza aparatura electronica pentru uz medical.
Pana de curand, de fiecare data cand se repara sau se inlocuia un produs, se facea un proces verbal de constatare si interventie / reparatie, iar piesele sau produsul (in cazul inlocuirii celui defect) erau "date pe consum".
Mai nou, procedura a fost schimbata, iar pentru orice piese defecte sau produsele inlocuite, se emite factura cu 100% discount.
Majoritatea clientilor nu au reactionat prea bine la aceasta schimbare, iar eu am indoieli ca este o procedura corecta din punct de vedere legal.
Buna seara,
Înlocuirea in garanție a unui produs se face fara plata client. Cât timp acesta nu plătește, nu vad care ar fi nemulțumirea. Nici din punct de vedere fiscal nu vad o problema.
Garantie
ionutpop31
In cazul unui produs electronic cu probleme (memorie DDR calculator), care este in garantie 2 ani, trimis in service, produs care din pacate nu mai este in ... (vezi toată discuția)