avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1049 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bună seara! Am comandat o masă extensibilă si 6 ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bună seara! Am comandat o masă extensibilă si 6 scaune online. ...

Bună seara! Am comandat o masă extensibilă si 6 scaune online. La asamblare am constatat că masa are o defecțiune, așa că am făcut retur. Returul a fost înregistrat și am primit un e-mail unde eram înștiințat că trebuie să aștept sosirea curierului pentru ridicarea comenzii returnate. Au trecut aproape 2 săptămâni și nu am primit niciun apel. Am sunat la firmă și am discutat cu o doamnă. Am precizat ca am asamblat scaunele, dar când am sezizat defecțiunea de la masă, le-am dezasamblat și împachetat. Doamna mi-a spus că nu se poate efectua returul pentru că scaunele au fost asamblate. Este normal? Din moment ce produsul nu este conform cerințelor mele de ce nu se poate realiza returul?
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 20:23, 18 Martie 2022
ca sa puteti returna un bun cumparat online, acesta trebuie sa indeplineasca niste conditii:
- sa contina toate subansamblele din documentatie (chiar daca clientul nu le-a primit);
- sa poata fi asamblat conform schitelor.
daca dvs ati realizat niste asamblari nedemontabile, furnizorul/ producatorul nu le poate aduce la forma initiala.
va sugerez sa reclamati defectiunea mesei si sa invocati garantia. daca nu primiti raspuns, contactati ANPC

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cine suporta costurile de retur pentru produs neconform AlinaRmnc AlinaRmnc Am comandat online de la un magazin de mobila o masa si doua scaune. Deoarece specificatiile de pe site nu erau suficiente, am solicitat pe email o ... (vezi toată discuția)
Returnare produs defect mariannnghe mariannnghe Am achizitionat un coltar extensibil de la o bine cunoscuta firma de mobila si am sesizat ca are un defect major. Am dat comanda in luna ianuarie de ... (vezi toată discuția)
Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)