Bună seara! Am comandat o masă extensibilă si 6 scaune online. La asamblare am constatat că masa are o defecțiune, așa că am făcut retur. Returul a fost înregistrat și am primit un e-mail unde eram înștiințat că trebuie să aștept sosirea curierului pentru ridicarea comenzii returnate. Au trecut aproape 2 săptămâni și nu am primit niciun apel. Am sunat la firmă și am discutat cu o doamnă. Am precizat ca am asamblat scaunele, dar când am sezizat defecțiunea de la masă, le-am dezasamblat și împachetat. Doamna mi-a spus că nu se poate efectua returul pentru că scaunele au fost asamblate. Este normal? Din moment ce produsul nu este conform cerințelor mele de ce nu se poate realiza returul?
ca sa puteti returna un bun cumparat online, acesta trebuie sa indeplineasca niste conditii:
- sa contina toate subansamblele din documentatie (chiar daca clientul nu le-a primit);
- sa poata fi asamblat conform schitelor.
daca dvs ati realizat niste asamblari nedemontabile, furnizorul/ producatorul nu le poate aduce la forma initiala.
va sugerez sa reclamati defectiunea mesei si sa invocati garantia. daca nu primiti raspuns, contactati ANPC