avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 611 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Cic vechime specialitate
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Cic vechime specialitate

Buna ziua.
Sunt asistent medical si vreau sa ma înscriu pentru examenul de gradul principal( condiție principala 5 ani vechime in profesie)
Profesez din 2015 ca si asistent medical si in perioada asta am avut un concediu de crestere copil de 1 an si 6 luni. Ei nu recunosc aceasta perioada de creștere copil ca si vechime in specialitate si ma obliga sa mai aștept 1 an pentru a da examenul. Au zis ca ei nu se raportează la legile pe care le găsesc eu pe internet. Un sfat,va rog? Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: Wanna2211 , utilizator 12:37, 21 Iulie 2022
Buna ziua,
Le puteti spune ca nu ati gasit dvs. legile "aruncate" asa pe net si ca ele au fost "urcate" acolo de cei ce le-au votat sau de cei ce au atributii in acest sens pentru ca, daca nu au stiut pana acum, internetul este cea mai mare sursa de informatii si s-au terminat zilele in care umblai cu hartii pe la Monitorul Oficial...

OUG 111/2010 spune foarte clar la art. 22
(1) Perioada în care o persoană beneficiază de drepturile prevăzute la art. 2 alin. (1), respectiv la art. 5 și art. 9 alin. (4) și (5) constituie perioadă asimilată stagiului de cotizare în vederea stabilirii drepturilor de pensie în sistemul public și a drepturilor stabilite de Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare.