avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 611 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Cic vechime specialitate
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Cic vechime specialitate

Buna ziua.
Sunt asistent medical si vreau sa ma înscriu pentru examenul de gradul principal( condiție principala 5 ani vechime in profesie)
Profesez din 2015 ca si asistent medical si in perioada asta am avut un concediu de crestere copil de 1 an si 6 luni. Ei nu recunosc aceasta perioada de creștere copil ca si vechime in specialitate si ma obliga sa mai aștept 1 an pentru a da examenul. Au zis ca ei nu se raportează la legile pe care le găsesc eu pe internet. Un sfat,va rog? Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: Wanna2211 , utilizator 12:37, 21 Iulie 2022
Buna ziua,
Le puteti spune ca nu ati gasit dvs. legile "aruncate" asa pe net si ca ele au fost "urcate" acolo de cei ce le-au votat sau de cei ce au atributii in acest sens pentru ca, daca nu au stiut pana acum, internetul este cea mai mare sursa de informatii si s-au terminat zilele in care umblai cu hartii pe la Monitorul Oficial...

OUG 111/2010 spune foarte clar la art. 22
(1) Perioada în care o persoană beneficiază de drepturile prevăzute la art. 2 alin. (1), respectiv la art. 5 și art. 9 alin. (4) și (5) constituie perioadă asimilată stagiului de cotizare în vederea stabilirii drepturilor de pensie în sistemul public și a drepturilor stabilite de Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare.
(2) Perioada concediului pentru creșterea copilului prevăzut la art. 2 alin. (1) constituie vechime în muncă și în serviciu, precum și în specialitate și se are în vedere la stabilirea drepturilor ce se acordă în raport cu acestea, cu respectarea prevederilor Legii nr. 200/2004 privind recunoașterea diplomelor și calificărilor profesionale pentru profesiile reglementate din România, cu modificările și completările ulterioare.

Le mai puteti spune ca pot cauta legea la Monitorul Oficial, poate le dau dumnealor o copie pe hartie...
Sau unde vor sa caute...

Nu ar strica si o amenintare cu plangerea la ITM
Am vorbit iarasi la sediul central unde mi-au spus ca ei se iau după Ordinul 1137/2018 unde au ca si condiție experienta de minimum 5 ani de munca fizica ca si asistent medical. Mie mi se pare un abuz totusi,daca in legea care este pentru toată lumea cic se ia în considerare ca si vechime in muncă și specialitate ei de ce au aceasta condiție absurda? Mie îmi lipsesc efectiv 2 luni din cei 5 ani si trebuie sa mai aștept un an pentru asta.


Ionut.ion a scris:

Buna ziua,
Le puteti spune ca nu ati gasit dvs. legile "aruncate" asa pe net si ca ele au fost "urcate" acolo de cei ce le-au votat sau de cei ce au atributii in acest sens pentru ca, daca nu au stiut pana acum, internetul este cea mai mare sursa de informatii si s-au terminat zilele in care umblai cu hartii pe la Monitorul Oficial...

OUG 111/2010 spune foarte clar la art. 22
(1) Perioada în care o persoană beneficiază de drepturile prevăzute la art. 2 alin. (1), respectiv la art. 5 și art. 9 alin. (4) și (5) constituie perioadă asimilată stagiului de cotizare în vederea stabilirii drepturilor de pensie în sistemul public și a drepturilor stabilite de Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare.
(2) Perioada concediului pentru creșterea copilului prevăzut la art. 2 alin. (1) constituie vechime în muncă și în serviciu, precum și în specialitate și se are în vedere la stabilirea drepturilor ce se acordă în raport cu acestea, cu respectarea prevederilor Legii nr. 200/2004 privind recunoașterea diplomelor și calificărilor profesionale pentru profesiile reglementate din România, cu modificările și completările ulterioare.

Le mai puteti spune ca pot cauta legea la Monitorul Oficial, poate le dau dumnealor o copie pe hartie...
Sau unde vor sa caute...

Nu ar strica si o amenintare cu plangerea la ITM

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Daca am nascut in iunie 2009, perioada de ccc se considera vechime in specialitate? rodika_mj rodika_mj Am nascut in luna iunie 2009, vreau sa stiu daca cei doi ani de CIC mi se vor considera vechime in specialitatea studiilor, pentru examenul de promovare in ... (vezi toată discuția)
Concediul de crestere a copilului=vechime in specialitate? Ramona24 Ramona24 Buna ziua! Exista vreun act normativ care sa reglementeze faptul ca , concediul de crestere a copilului de pana la 2 ani este considerata si vechime in ... (vezi toată discuția)
Promovare dupa concediu ingrijire copil deea2010 deea2010 Buna ziua, In perioada 01.01.2012-16.10.2013 si 01.12.2013-08.08.2015 am beneficiat de CCC, iar pentru a putea participa la examenul de medic primar trebuie ... (vezi toată discuția)