avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 178 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Va salut, am o problema de care nu m-am mai batut. Am ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Va salut, am o problema de care nu m-am mai batut. Am cumparat ...

Va salut, am o problema de care nu m-am mai batut. Am cumparat un produs(router) de la eMAG cu plata online cu cardul de la BT(Banca Transilvania) , eu mi-am inchis contul pe 28 iunie 2022 si pe urma am facut retur la router pe 2 iulie, apoi am realizat ca cei de la eMAG iti returneaza banii inapoi pe contul cu care ai facut plata la produs. Eu imi inchisesem contul pe 28 iunie... imediat le-am trimis un email la eMAG si le-am explicat situatia, ei mi-au raspuns destul de repede spunandu-mi ca pot sa ma duc la BT sa ridic banii cash. Evident asta am facut dar cei de la BT au spus ca nu au primit nimic si nici nu au cum sa primeasca pt ca eu nu mai exist la ei , contul e sters. Au trecut aproape 2 luni si eu ma tot cert cu cei de la eMAG si cei de la BT si nu s-a rezolvat nimic. Cei de la BT imi spun sa le dau celor de la eMAG alt cont in care sa-mi vireze banii, evident ca le-am dat , chiar in primu email trimis dar ei o tin pe a lor ca au trimis banii si ca nu mai au cum sa trimita din nou pe alt cont...

Le-am spus sa discute intre ei , BT cu eMag sau inivers , cica nu au voie...

Ce demersuri mai pot face sa-mi recuperezi banii? (310lei) ca vad ca nu se solutioneaza situatia asta banala. Multumesc!
Ultima modificare: Duminică, 14 August 2022
andrei2_3, utilizator
Cel mai recent răspuns: mrays99 , utilizator 20:30, 16 August 2022
3 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
n-au nici un motiv sa discute intre ei, fiindca n-au nici o problema. problema e a dvs. si v-ati mai creat-o si singur. BT are dreptate, nu mai aveti cont, ei au iesit din joc..
transmiteti catre emag contul dvs cel nou pentru plata. verificati ca returul e inca valabil (dupa o perioada el expira, scrie pe site-ul emag)
Tu crezi ca n-am incercat sa le dau noul meu cont, am si discutat cu ei la telefon dar mi se pare ca ori sunt idioti ori se fac ca nu stiu. Nu vor sa-mi puna banii pe noul meu cont pt ca ei tot o zic pe a lor ca au trimis banii si sa ma duc sa discut cu cei de la BT... Eu am ramas fara solutii acum , ce sa fac cand n-am cu cine discuta?

adriandimitriu a scris:

n-au nici un motiv sa discute intre ei, fiindca n-au nici o problema. problema e a dvs. si v-ati mai creat-o si singur. BT are dreptate, nu mai aveti cont, ei au iesit din joc..
transmiteti catre emag contul dvs cel nou pentru plata. verificati ca returul e inca valabil (dupa o perioada el expira, scrie pe site-ul emag)

4 din 5 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu am de unde sa stiu ce ati intreprins decat din ceea ce scrieti. Iar de acolo rezulta ca ati creat o harababura. Inregistrati pierderea
3 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Ați intrat într-un malaxor al organizării stupide de la Emag. Mie mi-au făcut o altă figură: mi-au adus mașina nouă de spălat, luată prin Rabla pentru electrocasnice, după ce au înlocuit-o, că pe prima au bușit-o în depozit, apoi nu vroiau să ridice mașina de spălat veche, deși Rabla mă obliga să o predau. Am rezolvat numai după ce am sesizat ANPC și structura din Ministerul Mediului care se ocupa de acest program.

Problema e următoarea: au mulți angajați care știu să facă 3 chestii și numai alea, iar de fiecare dată când îi contactați o luați de la început cu un alt angajat din ăsta. Și degeaba cereți să discutați cu vreun superior, nu se va întâmpla.

Deci, sesizare la ANPC și eventual instanța de judecată!

andrei2_3 a scris:

Tu crezi ca n-am incercat sa le dau noul meu cont, am si discutat cu ei la telefon dar mi se pare ca ori sunt idioti ori se fac ca nu stiu. Nu vor sa-mi puna banii pe noul meu cont pt ca ei tot o zic pe a lor ca au trimis banii si sa ma duc sa discut cu cei de la BT... Eu am ramas fara solutii acum , ce sa fac cand n-am cu cine discuta?

adriandimitriu a scris:

n-au nici un motiv sa discute intre ei, fiindca n-au nici o problema. problema e a dvs. si v-ati mai creat-o si singur. BT are dreptate, nu mai aveti cont, ei au iesit din joc..
transmiteti catre emag contul dvs cel nou pentru plata. verificati ca returul e inca valabil (dupa o perioada el expira, scrie pe site-ul emag)



Ultima modificare: Marți, 16 August 2022
Alexandru Surcel, Avocat
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca va arata ca au platit in acel cont, ei nu mai treaba.

Alte discuții în legătură

Plata din cont bancar neautorizata colyro colyro Buna seara Ma aflu in ipostaza in care nu stiu cum sa reactionez. In urma cu putin timp am cumparat produse de la emag cu cardul si pe unele le am ... (vezi toată discuția)
Returnare produs comandat online CataAlex CataAlex Am o problema cu un produs comandat online,mai precis o drujba.Am comandat.o saptamana trecuta am primit comanda la serviciu din pacate nu am avut prea mult ... (vezi toată discuția)
Vă rog sa mă ajutați. am investit 950 lei la bt invest transilvania ... Ionescu Shana Ionescu Shana Vă rog samă ajutați. Am investit 950 lei la BT Invest Transilvania de pe Facebook. (Sunt mai multe anunțuri, chiar Simona Halep garantează ... (vezi toată discuția)