avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 412 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Returnare produs comandat online
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Returnare produs comandat online

Am o problema cu un produs comandat online,mai precis o drujba.Am comandat.o saptamana trecuta am primit comanda la serviciu din pacate nu am avut prea mult timp sa analizez coletul insa cand am ajuns acasa am constata ca in colet nu exista nici o carte in limba Romana ci doar in Rusa.Am folosit drujba circa 2h dupa care a cedat pur si simplu nu mai functioneaza.Acum as vrea sa stiu daca exista o cale sa o dau inapoi magazinului si sa imi returneze banii pentru ca nu sunt multumit de ea si mai mult sa si defectat foarte repede.Multumesc anticipat.!!!
Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Martie 2018
CataAlex, utilizator
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 11:00, 24 Martie 2018
Ați cumpărat de la o firmä sau de la o persoană? În primul caz luați legătura cu ei și se va rezolva. În cazul 2 trebuie să vă înțelegeți cu vânzătorul
Ați cumpărat de la o firmä sau de la o persoană? În primul caz luați legătura cu ei și se va rezolva. În cazul 2 trebuie să vă înțelegeți cu vânzătorul
Este de la o firma colaboratoare cu eMag,am sunat la ei și sau cam dezvinovățit am trimis un formular de retur unde am explicat cam ceea ce am spus și aici. Nu am primit nici un raspuns.Sa sperăm că luni se va deranja cineva sa găsim o soluție amiabila.In sens contrar ce am de făcut?

Adrian Dimitriu a scris:

Ați cumpărat de la o firmä sau de la o persoană? În primul caz luați legătura cu ei și se va rezolva. În cazul 2 trebuie să vă înțelegeți cu vânzătorul

Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Martie 2018
CataAlex, utilizator
Dacă nu sunteți mulțumit de soluția pe care o primiți, puteți formula reclamație la ANPC. Păstrați istoricul discuțiilor, vă va fi cerut de ANPC
Vă mulțumesc pentru informații.Mi-au fost de ajutor,astăzi am vorbit cu un reprezentant al firmei și a rămas să vină un curier sa ridice coletul pentru o constatare a problemelor in service.O sa revin cu următoarea etapă sau soluționarea.Inca o data va mulțumesc pentru sfaturi și informații.

Adrian Dimitriu a scris:

Dacă nu sunteți mulțumit de soluția pe care o primiți, puteți formula reclamație la ANPC. Păstrați istoricul discuțiilor, vă va fi cerut de ANPC

Alte discuții în legătură

Comanda emag achitata online ancabotan ancabotan Am comandat un produs in valoare de 800 de lei, achitat online, de pe eMAG, vandut de un seller(magazin) international. Am plasat comanda in data de ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, am facut o comanda pe emag de un purificator ( achitat ... AnaM12345 AnaM12345 Buna ziua, Am facut o comanda pe Emag de un purificator ( achitat cu cardul), insa in locul lui am primit un filtru. Dupa ce am solicitat inlocuirea lui cu ... (vezi toată discuția)
Rugaminte de lamurire problema furnizor de produse online Descriptiv Descriptiv Am comandat online un produs pe un site gestionat de o firma platitoare de TVA in Romania (ale carei date nu le gasesti pe respectivul site). A sosit prin ... (vezi toată discuția)