Buna ziua,
Am comandat un produs online. Produsul l-am returnat in termenul legal de 14 zile de la data primirii produsului. Returul a fost efectuat de Fan Courier, insa nu au returnat produsul la adresa de pe Awb, motivand ca adresa nu este corecta. Am luat legatura cu firma si cu Fan Courier, stabilind adresa la care trebuie returnat produsul. Cu toate acestea returul s-a intors in localitatea mea. Am adus la cunostinta firmei ca am efectuat returul in termenul legal de 14 zile, insa nu a fost livrat de Fan Courier. Am oferit Awb-ul, am mers la Fan Courier sa solicit efectuarea returului. Mi s-a solicitat plata contravalorii returului. Nu am fost de acord, am avut dreptul sa returnez gratuit produsul. Returul nu s-a efectuat din cauza Fan Courier. Dupa N e-mailuri trimise la firma in care am demonstrat ca am facut retur, insa nu din cauza mea nu au primit coletul, au insistat sa platesc produsul. Am refuzat, intrucat am returnat produsul, nu am avut ce sa platesc. Dupa un an de tergiversari azi am primit o instiintare de plata de la recuperatorul de debite EOS KSI, care ma someaza sa platesc produsul. Ce pot face in acest caz, ce cale legala am de a contesta acest abuz, mi se solicita plata unui produs care a fost returnat in 14 zile si datorita curierului nu a ajuns la firma? Va multumesc.