avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 144 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua, Ce se poate face in cazul in care un produs ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua, Ce se poate face in cazul in care un produs achizitionat ...

Buna ziua,
Ce se poate face in cazul in care un produs achizitionat a fost returnat in termenul legal de 14 zile. Datorita curierului rapid coletul nu a ajuns inapoi la destinatar, a fost tinut in depozitul curierului. La data respectiva am luat legatura cu firma si cu firma de curierat, comunicand ca returul legal a fost efectuat, produsul nu este la mine. Acum firma imi solicita contravaloarea facturii prin EOS KSI, firma de recuperare. Ce posibilitati am?
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 21:22, 6 Decembrie 2022
trmiteti furnizorului copia avizului de expeditie aferent returului. termenul de 14 zile se refera la data la care consumatorul a expediat returul, nu la data la care a ajuns acesta la furnizor

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare debite buna ziua, am comandat un produs online. produsul ... zsoli71 zsoli71 Recuperare debite Buna ziua, Am comandat un produs online. Produsul l-am returnat in termenul legal de 14 zile de la data primirii produsului. Returul a ... (vezi toată discuția)
Recuperare debite buna ziua, am comandat un produs online. produsul ... zsoli71 zsoli71 Recuperare debite Buna ziua, Am comandat un produs online. Produsul l-am returnat in termenul legal de 14 zile de la data primirii produsului. Returul a ... (vezi toată discuția)
Colet "violat" - fan courier teomic_a teomic_a In urma cu cateva zile am trimis un colet cu serviciul Fan Courier la Satu Mare, in urma caruia trebuia sa primesc ramburs o suma de bani. Odata ajuns coletul ... (vezi toată discuția)