avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 141 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Furt in Brașov
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Furt in Brașov

Buna ziua.

Am 19 ani, sunt studenta la Cluj si pe data de 11 august am facut o mare prostie si am fost prinsa in Stradivarius, deoarece am furat din Bershka:)). (da, e complicat) deci am furat o pereche de pantaloni trening in valoare de 40 de lei.
Alaltăieri am primit o scrisoare "ÎNȘTIINȚARE" : "Sunteți in drept, să vă prezentați după 4 zile lucrătoare de la afişarea prezentei, dar nu mai mult de 15 zile de la afişare, pentru Inmanaren soluției".
Întrebările mele sunt: Ce este mai exact asta? Ce o să întâmplă? Ar trebui să merg cu avocat?Stiți cumva care sunt sancțiunile?

Mulțumesc anticipat!
o
Ultima modificare: Luni, 14 Noiembrie 2022
szenyaa, utilizator
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 11:24, 14 Noiembrie 2022
Bună ziua!
E posibil să fie ordonanța de clasare (e de bine. Se inchide dosarul)). Mergeti să ridicați documentul așa cum scrie în înștiințare.
Cu stima,
Avocat Simon Sebastian
Mergeti sa ridicați actele comunicate.
Daca aveti avocat discutati cu acesta.

Nu cred ca este clasare dar discutati cu avocatul sau cautati avocat ca sa va lămuriți cu actele în fața.

Este bine sa stiti ca legea va da dreptul de a plăti avocat doar pentru o consultatie juridica si nu sa îl angajati obligatoriu pentru proces.
În acest fel avocatul va putea analiza actele în mod legal


Scris din București 2022
Ultima modificare: Luni, 14 Noiembrie 2022
CLAUDIU LASCOSCHI, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Furt magazin Anonimous1217 Anonimous1217 Buna. Acum 3 săptămâni a avut loc un incident. Am sustras o pereche de papuci din Bershka în valoare de 130 de lei, pe lângă acestia am achiziționat o ... (vezi toată discuția)